درخشش دختران قرآنی جلگه رخ

جلگه رخ (پانا)- دانش آموزان دختر جلگه رخ در مسابقات قرآن استان درخشیدند.

کد مطلب: ۸۱۶۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دختران قرآنی جلگه رخ

دانش آموزان دختر جلگه رخ با حضور در سی وششمین دوره مسابقات قرآنی در گروه سه استان در شهرستان مه ولات حائز رتبه های برتر این دوره از مسابقات شدند.

مصطفی اکبری کارشناس قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش جلگه رخ در این خصوص گفت: در گروه دختران دانش آموز، 22 دانش آموز برتر ما به این مسابقات اعزام شدند که به لطف الهی 14 نفر از آنان حائز رتبه های برتر شدند که شامل 7 مقام ممتاز و 7 مقام عالی می شود. اکبری افزود این دانش آموزان عصاره ای از گلستان قرآنی جلگه رخ هستند که با تلاش خود، منطقه ما را به بوی خوش قرآن و عترت معطر کرده اند.

کارشناس قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش جلگه رخ درباره برنامه های قرآنی در جلگه رخ گفت: جلگه رخ سرزمین استعداد هاست و با کمی همت و تلاش این استعدادها شکوفا می شوند. ما هر ساله با استقبال زیاد دانش آموزان برای شرکت در مسابقات قرآن روبرو هستیم و تلاش کرده ایم این دانش آموزان در قالب کلاس های دار القرآن و با حضور اساتید صاحب نظر به درستی رشد و پرورش پیدا کنند. علاوه بر این با عنایت و لطف همه دستگاه ها و سازمان ها، به صورت دوره ای محافل قرآنی مختلفی برگزار می کنیم تا این روحیه قرآنی دانش آموزان پویاتر شود. اکبری در پایان افزود: از تلاش همه خدمتگزران قرآن به ویژه جناب آقای قهار رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و آقای شدتی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار