معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

520 نفر از آموزش‌دهندگان گواهی‌نامه پایان دوره مهارت دریافت کردند

بوشهر ( پانا ) معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان بوشهر که دوره مهارت‌ها و فنون تدریس را با موفقیت طی کرده‌اند گواهی‌نامه پایان دوره مهارت دریافت کردند.

کد مطلب: ۸۱۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
520 نفر از آموزش‌دهندگان گواهی‌نامه پایان دوره مهارت دریافت کردند

غلامرضا دانش‌فر صبح امروز در جلسه ستاد گرامی داشت مقام معلم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیران ادارات آموزش و پرورش، معلمان، مدیران مدارس، آموزش‌دهندگان و کارشناسان سوادآموزی در زمینه جذب بیشتر افراد محروم از سواد در استان، اظهار داشت: در سال جاری تحصیلی520 نفراز آموزش‌دهنگان سوادآموزی استان بوشهر که دوره مهارت‌ها و فنون تدریس را با موفقیت طی کرده بودند گواهی‌نامه پایان دوره مهارت را دریافت کردند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تا پایان برنامه توسعه ششم در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال بی‌سوادی در استان بوشهر ریشه‌کن می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی در بین سوادآموزان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش فنی و حرفه‌ای، سوادآموزان علاوه بر فرا گرفتن سواد، مهارت‌های مورد نیاز را فرا می‌گیرند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی سوادآموزان افزود: توانمندسازی مهارتی سوادآموزان ضمن تقویت اشتغال پایدار آنها، زمینه کارآفرینی آنان را فراهم می‌کند.

معاون سواد آموزی استان بوشهر افزود: این افراد با 160 ساعت آموزش، دوره مهارت‌ها، فنون تدریس، اصول کلاس‌داری و آیین نامه‌های آموزشی، امتحانات و آزمون‌های مختلف را باموفقیت به پایان رساندند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و همزمان شدن این اعیاد با روز معلم، گفت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای پیشرفته، توسعه یافته و نسلی آگاه و مسئولیت پذیر داشته باشیم باید امنیت روانی و شغلی معلمان و فرهنگیان با لحاظ کردن ارتقاء سطح رفاهی و معیشتی آنان در برنامه‌های ملی لحاظ شود.

معاون سواد آموزی استان بوشهر با اشاره به فرخنده روز پاسدار و روز جانباز، رشادت جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی را ستود و با تاکید براینکه یکی از مهمترین پیام مجاهدت و فداکاری شهدا و جانبازان عزیز، ایثار و از خود گذشتگی است افزود: وظیفه داریم که با پرهیز از اختلاف و ترویج روحیه برادری، محبت و گذشت از میراث بزرگ شهدا و ایثارگران یعنی وحدت و همدلی در جامعه پاسدازی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار