مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:

استان اردبیل به عنوان استان معین برای ایجاد اشتغال روستایی انتخاب شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: اردبیل به عنوان استان معین برای ایجاد اشتغال روستایی انتخاب شده است.

کد مطلب: ۸۱۶۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل به عنوان استان معین برای ایجاد اشتغال روستایی انتخاب شد

بهروز رزمی جلسه‌ای که با حضور مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد اظهار داشت: اردبیل به عنوان استان معین برای ایجاد اشتغال روستایی برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و قزوین انتخاب شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته در حوزه فناوری اطلاعات در سال گذشته افزود: در طول دو سال گذشته در استان برنامه‌های بسیار مناسبی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و نیروهای جوان برای رشد و توسعه استان اجرا شده است که خروجی‌های آن را در آینده‌ای نزدیک مشاهده خواهیم کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: برگزاری استارتاپ‌ها با موضوعات مختلف برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان و نشست‌های آی.سی.تی از اهم برنامه‌های اجرا شده است که در این زمینه طرح‌های برتر در پارک علم و فناوری استان مستقر شده‌اند.

رزمی بیان کرد: خوشبختانه بسترهای مناسبی در حوزه آی.سی.تی و آی.تی در استان فراهم شده و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته که در حال حاضر مشکلات و چالش‌های آن در حال بررسی است تا بتوانیم در این زمینه به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی تصریح کرد: برای کسب و کار در مناطق روستایی تاکنون چندین طرح به اداره کل ارسال شده که این طرحها بررسی و امیدواریم برای این طرح ها که اکثریت درخواست وام برای شروع کار کرده‌اند از کمیته‌های مربوطه تائید را بگیریم تا در دریافت تسهیلات بانکی مشکلی نداشته باشند و بتوانند با ایجاد کسب و کار هم به اقتصاد کمک کنند و سبب اشتغال جوانان شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار