ایجاد 18 هزار شغل در استان اردبیل در سال 1397

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از ایجاد 18 هزار شغل در استان در سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 18 هزار شغل در استان اردبیل در سال 1397

اکبر بهنام جو در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت: تمامی شغل های ایجاد شده راست آزمایی شده و در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است .

او به برنامه ریزی در راستای ایجاد اشتغال در سال آینده اشاره کرد و گفت: در اجرای کارها و تحقق اشتغال تعهد شده با برنامه ریزی و ترسیم افق به پیش می رویم .

استاندار اردبیل ادامه داد :با توجه به فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق سرمایه گذاری در استان سال آینده با افزایش میزان اشتغال مواجه خواهیم شد .

بهنام جو بیان کرد: براساس سرشماری سال 95 تعداد 65 هزار نفر بیکار در استان به ثبت رسیده و سالانه نیز حدود هفت تا هشت هزار نفر به این میزان افزوده می شود .

او در بخش دیگری از سخنان خود به ابلاغ تسهیلات تبصره 18 به استان ها اشاره کرد و گفت: سهمیه استان ها ازاین تسهیلات تا پایان سالجاری مشخص می شود و باید دستگاه ها طرح های مربوطه را برای جذب این تسهیلات تا پایان سال اعلام کنند تا برای رونق بخش تولید در سال آینده استفاده شود .

استاندار اردبیل همچنین با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه های مهم استان خواستار انجام پایش توسط مدیران و مسوولان اقتصادی در این خصوص و احصا 30 پروژه محوری استان شد .

بهنام جو افزود : پروژه های احداثی در این خصوص مد نظر نبوده و هر اقدامی که در راستای روان سازی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال موثر باشد نیز می تواند به عنوان مهم ترین پروژه های استان مد نظر باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار