مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

یکی از سطوح تعریف شده برای سلامت ، سلامت الهی است

کاشمر (پانا)- مدیر آموزش وپرورش عنوان کرد : انسان علاوه بر سلامت جسم ، نیاز به سلامت الهی و عاطفی دارد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
یکی از سطوح تعریف شده برای سلامت ، سلامت الهی است

مدیر آموزش وپرورش در گفتگویی با خبرنگار پانا که در مراسم تجلیل از راه یافتگان به مرحله استانی قرآن، عترت و نماز و فرهنگی هنری داشت در پاسخ به این سوال که چه توصیه برای دانش آموزان دارند تا بتوانند قدم های محکم تری در راه فراگیری قرآن بردارند گفت: انسان علاوه بر حمایت رفقا و خانواده و داشتن سلامت جسمی ،نیاز به نوعی حمایت فرا زمینی و فرا انسانی دارد و آن اعتقاد به خداست ، اعتقاد به یک منبع که بتواند مشکلات و گرفتاری های لاینحل انسان را پاسخ بدهد.

وی خاطر نشان کرد که در همه فرهنگ ها و جوامع این گونه نعمتی را که نعمت سلامت الهی هست پاس می دارن وما الحمدلله با حرکت در این مسیر و تقویت این مسیر می توانیم در رشد سلامت الهی و جامعه گام برداریم و علاوه بر حمایت خیرین خود نیز تلاش کنیم.

در ادامه خیرین مدرسه ساز که در مراسم حضور داشتند نقش خیرین را در ارتقاء فعالیتهای قرآنی مهم دانستند و گفتند که باید بر خدا توکل کنیم و با عمل به دستورات قرآن و پشتیبانی دانش آموزان، در جامعه قدم های خیر بیشتری برداریم .

در ادامه همچنین ضمن باز گو کردن این مطلب که همه کس نمی توانند خیر باشد گفتند: خیر بودن کار خیلی مهم و بزرگی است و ما وظیفه خود می دانیم که خیر باشیم و به فرموده خدا از شما حمایت و پشتیبانی کنیم تا شما بتوانید خوب درس بخوانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار