نایب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمان اعلام کرد:

ضرورت افزایش جذب دانش آموزان در تشکیلات پیشتازان

کرمان(پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در مجمع مربیان و مدرسین پیشتاز استان بر هدف گذاری جهت جذب بیشتر دانش آموزان در تشکیلات پیشتاز تاکید کرد. صدیقه مرادی با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه به دبیران مجامع پیشتاز گفت : ماه شعبان ماه استجابت دعا است و باید این ایام را قدر بدانیم .

کد مطلب: ۸۱۵۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت افزایش جذب دانش آموزان در تشکیلات پیشتازان

صدیقه مرادی گفت : برنامه های اعضای پیشتاز در شهرستان ها و مناطق و عملکرد مطلوب آنها قابل تحسین است .

نایب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان رسالت و هدف اصلی کلیه بخشهای حوزه معاون پرورشی را تربیت انسان و انسان سازی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان امانت در اختیار سیستم آموزش و پرورش هستند که باید از جهات مختلف توانمند شوند؛ در مقابل انحراف های اخلاقی محافظت شوند و در مقابل آسیب های روانی ، اعتقادی و اجتماعی مصون سازی گردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با قدردانی از عملکرد سازمان دانش آموزی استان کرمان به جهت جذب 14 درصدی دانش آموزان استان در تشکیلات پیشتازان گفت : با توجه به آموزش های موثر تشکیلاتی ، مهارتی و معرفتی به اعضای پیشتاز و تاثیر آموزش ها بر رشد اجتماعی آنان ، برای سال تحصیلی آینده به گونه ای برنامه ریزی گردد که 50 درصد دانش آموزان به عضویت سازمان دانش آموزی در آیند.

وی از شهرستان سیرجان به عنوان شهرستان نمونه و پیشگام در فعالیت های سازمان نام برد و گفت:

باید برنامه مدون در طول سال تحصیلی برای اعضای پیشتاز تنظیم گردد و به حال خود رها نشوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار