1200 دانش آموزتربت جام مراسم جشن تکلیف را برگزار کردند

تربت جام ( پانا ) - مدیر اداره آموزش و پرورش تربت جام از برگزاری مراسم جشن تکلیف بیش از یکهزار و 200نفر از دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی دختر درمحل مصلی بزرگ الغدیر این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
1200 دانش آموزتربت جام مراسم جشن تکلیف  را برگزار کردند

غلامرضا بهرام پور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا عنوان کرد : مراسم جشن تکلیف بیش از یکهزار و 200نفر از دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی با حضور 25 مدرسه ابتدایی شهرستان شکل گرفته است و این حضور اجتماعی به دانش آموزان نشاط و شادابی به ارمغان می آورد.

مدیر اداره آموزش و پرورش تربت جام اعلام کرد: جشن تکلیف امسال همزمان با اعیاد شعبانیه شروع شده است و دانش آموزان با الگو گیری از اهل بیت (ع) بتوانند به عنوان چراغ هدایت در مسیر زندگی و دانش بهره مند شوند.

وی گفت: مراسم جشن تکلیف برای دانش اموزان لازم است و می تواند آغاز مسیری باشد برای توجه بیشتر به منویات دینی خواهد بود و آموزش پرورش علاوه بر تعلیم به تربیت توجه جدی خواهد داشت.

بهرام پور در پایان گفت: این مراسم به همت کارشناسی قرآن ،عترت و نماز آموزش وپرورش تربت جام برگزارشده است و به دانش آموزانی که در این مراسم به سوالات دینی جواب بدهند هدایایی به رسم یاد بود اهداء می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار