تجلیل معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش از خانواده شهید برهان عالی

تهران (پانا) - معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان کردستان با حضور در منزل معلم شهید برهان عالی از خانواده این شهید والا مقام تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش از خانواده شهید برهان عالی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، حجت الاسلام حسین درودی معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و مسئولین بسیج فرهنگیان در سنندج با حضور در منزل شهید عالی از خانواده این شهید معظم تجلیل و به مقام شهید برهان عالی ادای احترام کرد.

در این دیدار حجت الاسلام درودی با تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز و روز معلم، ماه شعبان را مقدمه ورود به میهمانی خدا عنوان و با بیان اینکه معلم شهید برهان عالی شهیدی جامع الاطراف بود اظهار کرد: شهیدان زنده اند و ما امروز به دعوت شهید عالی توفیق شرفیابی در منزل آن شهید والامقام را پیدا کردیم.

وی گواه زنده بودن شهیدان را تاکید آیات الهی عنوان و با بیان اینکه رزق شهیدان یاد نیک آنان است اظهار کرد: آثار شهدا به جامعه حیات می‌بخشد.

حجت الاسلام درودی افزود: ایمان و عمل نیک شهید عالی، توفیق شهادت را در حیات پر برکتش به وی اعطا کرد و حاصل این توفیق، مودت مردم به این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه شهید برهان عالی افتخار نظام اسلامی است تصریح کرد: جرم شهید عالی دعوت مردم به کتاب آسمانی، تربیت انسان و ایجاد محبت در بین مردم بود و خداوند نیز به او مقام مودت داد.

معاون امور استان‌های ستاد حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه خون بهای شهید را خداوند عطا می‌کند اظهار کرد: خون شهیدان موجب عزت نظام اسلامی است و شهید عالی در صحیفه انقلاب برای نسل ها می‌درخشد.

وی در پایان از صبوری و شکیبایی شهید عالی تشکر کرد و گفت: این سند افتخار شماست.

قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی به ویژه شهید والامقام شهید برهان عالی گفت: شهید عالی معلمی دل سوز و روحانی وارسته بود که در سنگر تعلیم و تربیت و آگاهی بخشی به جامعه خدمت می کرد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و تندیس از خانواده شهید عالی تجلیل شد و همسر و فرزند این شهید والامقام نیز از حضور مسئولین در منزل آن شهید تقدیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار