رئیس آموزش و پرورش الموت غربی ؛

قمربنی هاشم‌ الگوی هر انسان جوانمرد و آزاده ای بود

قزوین (پانا) _ حجه الاسلام رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه ی الموت غربی در مراسم جشن میلاد قمر بنی هاشم گفت: قمربنی هاشم‌ جوانی اش را پای جوانمردی اش گذاشت که تا امروز الگوی هر انسان جوانمرد و آزاده ای باشد.

کد مطلب: ۸۱۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
قمربنی هاشم‌ الگوی هر انسان جوانمرد و آزاده ای بود

مراسم جشن میلاد سرداران کربلا با حضور ریاست آموزش و پرورش الموت غربی و همکاران فرهنگی و همچنین در ادامه مولودی خوانی همکار فرهنگی، آقای خورشیدی در نمازخانه اداره آموزش و پرورش منطقه ی الموت غربی برگزار شد .

در این مراسم حجه الاسلام رضایی، ضمن عرض تبریک و تهنیت ایام ولادت حضرت اباعبدلله الحسین، حضرت عباس و حضرت زین العابدین (علیهم السلام) خدمت همکاران فرهنگی و جامعه معلمین؛ جانبازانِ عزیز را ایثارگرانی معرفی کردند که با اقتدا به حضرت عباس قدم در راه ایشان گذاشتند.
وی خاطر نشان کردند که انقلاب های زیادی چه توحیدی-مذهبی و چه غیرتوحیدی-غیرمذهبی، در طول تاریخ بشریت به وقوع پیوسته است که انقلاب امام حسین (ع)بر اساس ارزشهای الهی صورت گرفته است.
در مسیر این انقلاب، یاران و مجاهدانی قدم گذاشتند که امروز، روز ولادت سرآمد آنها، حضرت عباس (ع)است‌ که شکوه و عظمت این عبد صالح خداوند زبان زد خاص و عام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار