نماینده ولی فقیه در البرز: شهادت آخرین مرحله تکاملی انسان است

کرج (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از مسئولین و خادمان شهدا باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به دیدار پدر شهید والامقام فراهانی و جانباز سرافراز عظیمی رفته و از آنان دلجویی به عمل آوردند.

کد مطلب: ۸۱۵۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در البرز: شهادت آخرین مرحله تکاملی انسان است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از مسئولین و خادمان شهدا باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار پدر گرامی شهید والامقام فراهانی و جانباز سرافراز عظیمی رفته و از آنان دلجویی به عمل آوردند.

ابراهیم طاهرنژاد در دیدار با پدر شهید والامقام فراهانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه بابیان اینکه شهادت انسان را از هوس‌های دنیایی به دور کرده و به خدا نزدیک می‌کند گفت: شهادت آخرین مرحله تکاملی انسان است.

وی افزود: شـهید حماسه‌آفرین است و این بزرگ‌ترین خاصیت شهید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان خاطرنشان ساخت: در ملت‌هایی که روح حماسه می‌میرد، مهم‌ترین خاصیت شهید و شهادت دمیدن دوباره روح حماسه و حماسه‌آفرینی است. اسلام نیازمند حماسه‌آفرینی می‌باشد و حماسه‌آفرینی نیازمند شهید و این ضرورت یک جامعه پویا و اسلامی است.

شایان‌ ذکر است در پایان حاضرین به مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ادای احترام نموده و بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار