مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر: احیای حقوق فرهنگیان و دفاع از حق آنها سر لوحه برنامه کاری من است

بوشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت : اجازه نخواهم داد تحت هر عنوانی حقی از معلمی و مدیری ضایع شود و یا در مسیر خدمت به آموزش و پرورش بی حرمتی شود و تمام توان خود را برای احیای حقوق فرهنگیان و دفاع از حق آنها به کارخواهم بست.

کد مطلب: ۸۱۵۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر: احیای حقوق فرهنگیان و دفاع از حق آنها سر لوحه برنامه کاری من است

مرتضی روان دوست مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با پانا بیان داشت : اجازه نخواهم داد تحت هر عنوانی حقی از معلمی و مدیری ضایع شود و یا در مسیر خدمت به آموزش و پرورش بی حرمتی شود و تمام توان خود را برای احیای حقوق فرهنگیان و دفاع از حق آنها به کارخواهم بست.

روان دوست افزود : درب اتاق بنده بر روی همه فرهنگیان و مردم باز است و می توانند برنامه های آموزش و پرورش را نقد کنند.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت : صداقت و راستگویی از اساس کارم در مدیریت خواهد بود و تلاش می کنم با این شیوه و تکیه بر راست گویی تمام توانم را برای اجرای کار فرهنگی به کار بگیرم.

روان دوست تصریح نمود : برنامه محوری در همه مدارس شهرستان بوشهر مد نظر خواهد بود .

وی گفت : به ساحت های شش گانه تربیتی شامل: تربیت دینی و اخلاقی، تربیت سیاسی و اجتماعی، تربیت دینی و بدنی، تربیت هنری و زیباشناختی، تربیت اقتصادی و حرفه ای و تربیت علم و فناوری در مدارس شهرستان بوشهر توجه بیش از پیش صورت خواهد گرفت.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بوشهر افزود: توجه به نخبگان فرهنگی ، دانش آموزان و صاحب نظران تعلیم و تربیت را وظیفه خود می دانم .

وی تصریح نمود : اصل تعامل، احترام و تکریم ارباب رجوع، سلامت روحی و روانی دانش آموزان و فرهنگیان و تقویت پایه ی کنکور دانش آموزان از دیگر برنامه های کاری بنده می باشد.

روان دوست خاطر نشان کرد : مدارس را از لحاظ تجهیزات بی نیاز خواهیم کرد و کلیه ی فضاهای آموزشی تخریبی بوشهر را نو خواهیم کرد.

روان دوست یکی از برنامه های دیگر خود گفت : توجه به مدارس غیر دولتی که هم دوش مدارس دولتی فعالیت می کنند، در دستور کار قرار خواهیم داد.

تمام توانم را بکار خواهم بست تا در اسرع وقت از ظرفیت های مسوولین استانی، سازمان ها، نهادها، بازنشسته ها و پیشکسوتان که ذخیره ی علمی آموزش و پرورش هستند برای پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر استفاده شود.

نظرات و پیشنهادات مردم و فرهنگیان را با دیده ی منت می پذیریم چرا که انتقادات به موقع است که ما را به سرمنزل خواهد رساند .

روان دوست گفت : امیداوارم بتوانیم با همکاری همکاران محترم اداری و آموزشی گام های مثبتی در خصوص برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش در چهارچوب سندتحول بنیادین و سیاست های وزارت و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار