ارزشیابی و بازخورد از برنامه های مهم طرح تدبیر در مدارس ابتدایی است

بوشهر(پانا )_مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت : نظارت ، ارزشیابی و بازخورد از دیگر برنامه های طرح تدبیر در مدارس ابتدایی است که در آن به ارزیابی، کارکردهای ارزیابی، شیوه ارزیابی برنامه تدبیر ، ملاک های ارزیابی عملکرد مدرسه ، نحوه محاسبات میزان موفقیت و اعلام نتیجه پرداخته می شود.

کد مطلب: ۸۶۸۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ارزشیابی و بازخورد از برنامه های مهم طرح تدبیر در مدارس ابتدایی است

مرتضی روان دوست در کارگاه آموزشی برنامه تدبیر مدیران مقطع ابتدایی شهرستان بوشهر بیان داشت: هدف از اجرای طرح تدبیر، ارتقای کیفیت مدرسه، بهبود فرایندهای مدیریت مدرسه به منظور ارتقا سطح عملکرد وکیفیت، نهادینه سازی برنامه محوری در مدیریت مدارس، بهبود سطح عملکرد مدرسه، توسعه وتقویت فرهنگ مشارکت و کار گروهی در مدرسه با بهره گیری از توانمندی های کلیه کارکنان است.

وی یادآور شد: در برنامه ریزی و اجرای این طرح از فرآیندهای مهم مدرسه، جهت گیری کلی ، تقویم اجرایی برنامه تدبیر و تدوین برنامه عملیاتی سالانه مهم است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر افزود: نظارت ، ارزشیابی و بازخورد از دیگر برنامه های طرح تدبیر در مدارس ابتدایی است که در آن به ارزیابی، کارکردهای ارزیابی، شیوه ارزیابی برنامه تدبیر ، ملاک های ارزیابی عملکرد مدرسه ، نحوه محاسبات میزان موفقیت و اعلام نتیجه پرداخته می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار