مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲بهارستان:

توسعه فعالیت های قرآنی یکی از رسالت های آموزش و پرورش در مدارس می باشد

بهارستان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان در آئین اختتامیه مسابقات قرآن،عترت و نماز و فرهنگی هنری گفت: توسعه فعالیت های قرآنی در بین دانش آموزان یکی از رسالت های آموزش و پرورش می باشد.

کد مطلب: ۸۱۵۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فعالیت های قرآنی یکی از رسالت های آموزش و پرورش در مدارس می باشد

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان، در آئین اختتامیه مسابقات قرآن،عترت و نماز و فرهنگی هنری شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان واعیاد شعبانیه، هدف از برگزاری اختتامیه را اجرای سنت نیکو و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن،عترت و نماز و فرهنگی هنری،توسعه تعلیم و تربیت قرآنی و ایجاد زمینه های توسعه فعالیت های قرآنی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با یادگیری آموزه های دینی دانست .

وی در ادامه افزود: توسعه فعالیت های قرآنی در بین دانش آموزان یکی از رسالت های آموزش و پرورش در مدارس می باشد و می کوشیم استعدادهای بالقوه دانش آموزان را از حالت بالقوه به بالفعل پرورش دهیم، زیرا هدف از تعلیم و تربیت صرف انتقال مجموعه ای از محفوظات علمی نیست بلکه پرورش همه جانبه و توسعه در تمامی جهات شخصیتی انسان است .

شایان ذکر است در این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآن،عترت و نماز و فرهنگی هنری آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار