آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون اعزام نیروی انسانی به مدارس خارج از کشور

تهران (پانا) - فعالیت سامانه ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون اعزام نیروی انسانی به خارج از کشور مربوط به سال تحصیلی98- 1397آغاز شد.

کد مطلب: ۸۱۵۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون اعزام نیروی انسانی به مدارس خارج از کشور

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سامانه ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون اعزام نیروی انسانی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مربوط به سال تحصیلی98- 1397 به بعد رأس ساعت 17 روز شنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز شده است.

متقاضیان شرکت در آزمون اعزام نیروی انسانی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تنها می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرسwww.eazam.medu.ir و با استفاده از نام کاربری و گذرواژه سامانه همگام و یا فیش حقوقی خود نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

خواهشمند است همکاران داوطلب شرکت در آزمون اعزام نیروی انسانی به مدارس خارج از کشور پس از مطالعه دقیق شیوه نامه و ضوابط ثبت نام، انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که به شماره 2106 مورخ 15/1/1397 دفتر وزارتی به کلیه ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است و پس از اطمینان از احراز شرایط مندرج در شیوه نامه مذکور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار