آغاز فرایند توزیع کارت آزمون ارشد 97 از دوشنبه

کنکور ارشد ۹۷ روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرایند توزیع کارت آزمون ارشد 97 از دوشنبه

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ در ۱۳۲ کدرشته در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۹۷ در ۷۴ شهر و ۱۷۷ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، گفت: آزمون فوق، صبح پنج‌شنبه در ۳۳ کدرشته و با حضور ۳۵۴ هزار و ۴۷۳ داوطلب و در بعداز ظهر پنج شنبه آزمون برای ۶۴ کدرشته با تعداد ۱۰۷ هزار و ۵۷۳ داوطلب و صبح جمعه آزمون ۳۵ کدرشته امتحانی با تعدادد ۳۲۹ هزار و ۵۸۸ داوطلب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شروع آزمون صبح‌ها ساعت ۷:۳۰ دقیقه و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه است و درهای حوزه‌ امتحانی صبح‌ها ساعت ۷ و بعدازظهر ساعت ۱۴ بسته می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان باید بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای و مشخصات ثبت‌نامی نسبت به پرینت کارت آزمون دقت کنند.

به گفته وی، بدیهی است داوطلبانی که برای دو کدرشته متقاضی شدند، باید علاوه بر کارت شرکت در آزمون کدرشته امتحانی اول برای دریافت کارت کدرشته دوم نیز اقدام کنند زیرا همراه داشتن اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و کارت آزمون الزامی است.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توجه داشته باشند در صورتی که زبان خارجی مندرج در کارت با زبان خارجی داوطلب و ثبت‌نام انجام شده مغایرت دارد یا در رابطه با معلولیت( نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی وجود دارد، داوطلبان باید از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به باجه رفع نقص مربوط مراجعه کنند. نشانی رفع نقص در جدول شماره ۲ اطلاعیه سازمان سنجش آمده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: اگر کارت داوطلب در زمینه دیگر اطلاعات دارای مغایرت بود، داوطلب حداکثر تا هفتم اردیبهشت باید از طریق سایت سنجش قسمت ویرایش اطلاعات اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار