سند "حفاظت از محیط‌ زیست " در "پارلمان دانش‌آموزی " استان سمنان تدوین می‌شود

سمنان (پانا) - مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای تدوین سند "حفاظت از محیط‌زیست " در "پارلمان دانش‌آموزی " این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سند "حفاظت از محیط‌ زیست " در "پارلمان دانش‌آموزی " استان سمنان تدوین می‌شود

محمدرضا خزر در دیدار مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با مدیرکل حفاظت محیط‌زیست این استان اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات پارلمان دانش‌آموزی استان سمنان در دوره نهم، موضوع حفاظت از محیط‌زیست در دستور کار جلسات اعضای آن قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت مهم مجلس دانش‌آموزی به‌عنوان نهاد مشاور و تصمیم‌ساز حوزه فعالیت‌های دانش‌آموزی برای مدیران وزارت آموزش‌وپرورش افزود: کمیسیون ویژه محیط‌زیست که در مجلس دانش‌آموزی دوره هشتم شکل‌گرفته بود؛ باید در دوره جدید همراه با نقش‌آفرینی ویژه نمایندگان استان سمنان در این مجلس همراه بوده و فعالیت خود را افزایش دهد.

مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از برگزاری آخرین جلسه هشتمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور در روزهای ابتدایی اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و عنوان کرد: برخی نکات مهم درباره شرایط فعلی محیط‌زیست کشور از سوی نمایندگان استان سمنان در مجلس دانش‌آموزی در این جلسه بیان می‌شود.

خزر با بیان اینکه دانش‌آموزان پارلمان استانی نیز به‌عنوان منبع تغذیه فکری و اتاق فکر و مشاوران نمایندگان استان سمنان در مجلس دانش‌آموزی نقش مهمی در تصمیمات این مجلس بر عهده دارند گفت: از این‌رو محور جلسات پارلمان دانش‌آموزی استان سمنان در دوره نهم که انتخابات آن در روزهای آتی برگزار می‌شود؛ موضوع حفاظت از محیط‌زیست خواهد بود.

وی اعضای مجلس دانش‌آموزی استان سمنان را به‌عنوان نمایندگان 120 هزار دانش‌آموز این استان در سطح کشور نام برد و بیان کرد: ازاین‌رو باید نظرات پارلمان دانش‌آموزی هر شهرستان یا منطقه آموزش‌وپرورش در استان سمنان نیز به‌عنوان نظرات مشورتی به نمایندگان این استان در مجلس دانش‌آموزی ارائه شود.

مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان ابراز امیدواری کرد تا با تدوین و تصویب سند حفاظت از محیط‌زیست در مجلس دانش‌آموزی دوره نهم نقش دانش‌آموزان در این امر مهم پررنگ‌تر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار