زمان برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه 97 دانش آموزان دوره اول متوسطه استان اعلام شد

سنندج(پانا)-اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان برنامه امتحانات پایه های هفتم، هشتم و هماهنگ استانی پایه نهم دوره اول متوسطه در نوبت خرداد ماه 97 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه 97 دانش آموزان دوره اول متوسطه استان اعلام شد

منصور قاسمیان رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه از روز سه شنبه اول خرداد ماه آغاز و تا روز شنبه 19 خرداد ماه 97 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد امتحانات استان، امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان روزانه و داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور پایه نهم فقط در نوبت صبح و طبق برنامه ابلاغی برگزار می شود.

به گفته قاسمیان امتحان پایانی درس زبان انگلیسی پایه نهم متوسطه اول به صورت دو بخش writing و listening می باشد و بخش listening (گوش دادن) قبل از برگزاری امتحانات کتبی با سؤالات هماهنگ استانی روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 97 ساعت 11 و 30 دقیقه صبح برگزار می شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: برنامه امتحانات پایه های هفتم و هشتم پیشنهادی می باشد و مدیران مدارس می توانند با توجه به زمان حضور دبیران در واحد آموزشی نسبت به تنظیم برنامه امتحانی اقدام کنند.

قاسمیان به دانش آموزان توصیه کرد در مدت باقیمانده سال تحصیلی با مطالعه مستمر کتب درسی و با آرامش لازم، نقاط ضعف در دروس را مشخص و نسبت به رفع آن اقدام نمایند همچنین از دبیران خواست با ارزشیابی مستمر و بازخورد آن به دانش آموزان اهتمام خود را در تقویت فرایند یاد دهی - یادگیری به کار ببرند.

وی در پایان از اولیای دانش آموزان خواست که در ایام امتحانات محیط شاداب و آرامش بخشی و به دور از استرس و اضطراب را برای فرزندان خود فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار