امام جمعه شهر قدس:

توسعه اشتغال درجامعه، حمایت از کالای ایرانی می باشد

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهر قدس گفت: امروزه یکی از عوامل بیکاری کشور مورد استفاد قرار دادن کالای خارجی بوده و وظیفه مردم خرید از کالای ملی و وظیفه صنعت گران تولید کالایی با کیفیت است،

کد مطلب: ۸۱۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه اشتغال درجامعه، حمایت از کالای ایرانی می باشد

حجت‌الاسلام‌ سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه اول نماز جمعه شهر قدس که در مصلای این شهر و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: خودم و همه شما نمازگزاران و مؤمنان را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم، چراکه همین تقوا است که در پایان یاری‌دهنده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شعار سال حمایت از کلای ایرانی است مردم کشور برای زندگی بهتر می بایست از کالای ایرانی حمایت کنند چرا که خرید هر یک از کالای ایرانی برابر است با اشتغال یک جوان بیکار در جامعه و امروزه یکی از عوامل بیکاری کشور مورد استفاد قرار دادن کالای خارجی بوده و وظیفه مردم خرید از کالای ملی و وظیفه صنعت گران تولید کالایی با کیفیت است، توسعه اشتغال جامعه حمایت از کالای ایرانی می باشد.

امام جمعه شهر قدس در آغاز خطبه دوم نماز جمعه اظهار کرد: ضمن تبریک ایام شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین(ع) همانطور که مستحضر هستید در ماه شعبان یک شهادت و وفات نیست، و ماه شادی شیعیان است، باید شادی هایمان امام زمان پسندانه باشد.

وی با اشاره به سالروز ولادت امام حسین(ع) و نامگذاری این روز به نام روز پاسدار،گفت: پاسداران ما حافظان قرآنند و هر کجا در دنیا برای حفظ قرآن که باشد حضور خواهند داشت و در مبارزه با گروهک های تروریستی در سوریه سردار رشید اسلام سردار سلیمانی مبتکرانه قدم برداشت و اگر این جانفشانی های مدافعان حرم نبودند امروز در کشور باید با آنها مبارزه می کردند.

امام جمعه شهر قدس خاطرنشان کرد: حامیان تروریست چندین موشک بر سر سوریه آوار کردند که آخرش جز رسوایی و بی قانونی برای آنها چیزی نداشت و نشان داد که آمریکا از شکست خود عصبانی و خشمگین است.

وی در ادامه گفت: روز جانباز را به فداکاران و ایثارگران کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم ،زیرا همانند ابالفضل العباس (ع) که خود را فدای امام حسین (ع) کرد و ما هم باید منزلت انها را فراموش نکنیم و با یک شاخه گل به دیدار آنها برویم و دلشان را شاد کنیم.

/ خبرنگار :پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار