فرماندار بوشهر:

امکانات و فضاهای آموزشی مدارس بوشهر ارتقا می‌یابد

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: امکانات و فضاهای آموزشی مدارس شهرستان بوشهر تا حد استاندارد ارتقا می‌یابد.

کد مطلب: ۸۱۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امکانات و فضاهای آموزشی مدارس بوشهر ارتقا می‌یابد

عباس جمشیدی در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر بیان داشت : در شهرستان بوشهر شاهد خدمات خوبی در حوزه آموزش و پرورش بودیم.

وی افزود : آموزش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید به هم کمک کنیم تا به اهدافی که در اسناد بالادستی است دست یابیم و در حوزه آموزش و پرورش اعتقاد داریم که باید از پیش‌دبستانی آموزش و فرهنگ‌سازی را انجام دهیم.

فرماندار شهرستان بوشهر بیان کرد: تلاش داریم که اگر بودجه ما را یاری کند باید برنامه چند ساله در حوزه فضاهای آموزشی داشته باشیم .

وی ادامه داد: حرکت در این راستا آغاز شده است و کارهای خوبی نیز انجام شده است و تلاش داریم که عدالت در سطح مدارس شهرستان رعایت شود و در روستاها نیز خدمات مناسبی ارائه شود.

جمشیدی گفت : ایجاد تحول در آموزش و پرورش زمان‌بر است و نمی‌تواند در زمانی سریع تکمیل شود و نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که نیاز به همکاری عمومی است .

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده کار به دست مدیران مدارس انجام می‌شود و هرچقدر مدیران کارهای بهتری را انجام دهند شاهد موفقیت‌های بیشتری در حوزه آموزش و پرورش خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد : دستیابی به اهداف مورد نظر در بخش توسعه و پیشرفت نیازمند آن است که آموزش و پرورش در اولویت ما باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار