رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش بوشهر:

مدارس علوم و معارف اسلامی استان بوشهر توسعه می یابند

بوشهر ( پانا ) رئیس اداره امور تربیتی استان بوشهر در بازدید از مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای دلوار گفت:مدارس علوم و معارف اسلامی استان بوشهر توسعه می یابند .

کد مطلب: ۸۱۵۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس علوم و معارف اسلامی استان بوشهر توسعه می یابند

محمود حق دوست رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای دلوار گفت:آشنایی دانش آموزان با آموزه ها و معارف دینی اسلام سدی در برابر تبلیغات دشمنان است و مدارس علوم و معارف اسلامی نقش بسیارموثری در ترویج مکارم اخلاقی در بین دانش آموزان دارند.

وی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره همکاری خوبی در زمینه تربیت دینی و علمی دانش آموزان با آموزش و پرورش داشته است.

رئیس اداره امور تربیتی استان بوشهر در ادامه با تأکید بر توسعه و گسترش معارف و علوم دینی در جامعه، مدارس علوم و معارف اسلامی را مهمترین مراکز برای آموزش معارف و آموزه های دینی دانست.

حق دوست در پایان یاد آور شد: این مدرسه در مهرماه 92 افتتاح و نخستین دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در استان بوشهر می باشد که دارای 3 کلاس و 50 نفر دانش آموز می باشد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته، تعداد مدارس علوم و معارف اسلامی در استان بیشتر خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار