در بازدید از مجتمع دنیای آرزو صورت گرفت

تأکید استاندار مازندران بر حمایت از ساخت پردیس سینمایی

ساری (پانا) - استاندار مازندران در بازدید از مجتمع دنیای آرزو خطاب به مدیر این مجتمع، بر حمایت استانداری از ساخت پردیس سینمایی و هتل تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تأکید استاندار مازندران بر حمایت از ساخت پردیس سینمایی

محمد اسلامی به همراه معاون عمرانی خود و رئیس سازمان تامین اجتماع و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از قسمت‌های مختلف پروژه مجتمع دنیای آرزو در ساری بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه جامعه در مسیر تحول قراردارد، گفت: نیازهای جامعه در این مسیر خود به خود متفاوت می ‌شود و حاکمیت است که می‌تواند زیرساخت‌ها، لوازم و ملزومات جامعه را متناسب با رشد و ترقی که در آن صورت می‌گیرد، فراهم کند.

استاندار مازندران با اشاره به پروژه مجتمع دنیای آرزو افزود: با توجه به ویژگی‌هایی که مازندران دارد این نوع سرمایه گذاری‌ها که به نوعی تفریحی، تجاری و توریستی است، بسیار مورد استقبال و تقاضای مردم است.

اسلامی ضمن بیان اینکه مسیر توسعه شهر ساری به سمت ساحل و از دیدگاه توسعه در حال حرکت به سمت یک کلان‌شهر است، تصریح کرد: در کوریدور خوبی قرار داریم و این کوریدور علمی، فناوری و گردشگری شهر ساری است؛ ضمن اینکه ظرفیت‌های باغی و زراعی را حفظ می‌کند، می‌تواند گردشگر پذیر هم باشد و بخش مهمی از نیاز های رفاهی شهر ساری و حومه را برآورده سازد.

استاندار مازندران در این بازدید خطاب به مدیر مجتمع بزرگ دنیای آرزو بیان کرد: به دنبال ایجاد پردیس سینمایی و هتل باشید و ما هم حمایت خواهیم کرد.

او افزود: تلاش کنیم که کالاهای ارزشمند ایرانی که تا دیروز با مارک‌های خارجی عرضه می‌شدند، با مارک های ایرانی عرضه شودپ.

استاندار مازندران با اشاره به جذب 1500 نفر در مجتمع دنیای آرزو بر اهمیت فراوان این مجموعه در زمینه اشتغال، رونق اقتصادی و رضایت‌مندی مردم تاکید کرد.

صنعت گردشگری نیاز به تنوع دارد

فرهاد شاهسورانی مدیر مجتمع دنیای آرزوی ساری نیز در این دیدار بر اینکه مازندران با ظرفیت و پتانسیلی که دارد برای سرمایه گذاری آماده است، تأکید کرد و گفت: باید بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.

او ضمن اعلام اینکه ما تا سال 95 آب آشامیدنی برای مجتمع نداشتیم و سازمان آب با ما همکاری نکرد، افزود: صنعت گردشگری امروز احتیاج به تنوع دارد، ما هم برای دریا پیشنهاد داریم هم برای جنگل. در طرحی که برای دریا معرفی کردیم، از ساحل و فرا ساحل را دیدیم. از حوزه پرورش ماهی، انواع اسکله ها و بازی های ساحلی و... و برای جنگل هم یک پروژه در کندلک دیدیم و با وجود اینکه دوستان گردشگری خودشان زمین را به ما معرفی کردند دو سال و نیم است که همچنان در پیچ و خم مجوزهای مربوطه مانده‌ایم.

شاهسوارانی تصریح کرد: اگر اکنون برای آینده جاده دریا فکر نشود دوباره به سمت خرابی شالیزارها، جنگل‌ها و رودخانه می‌رویم و تا دیر نشده اسیت می‌توانیم مونوریل و تراموا و... ایجاد کنیم که هم توریستی است و هم بسیاری از مشکلات را حل می کند و هم دانشجویان و اساتید از آن استفاده می‌کنند و تصادفات مرگبار به حداقل می‌رسد.

او به پروژه جدید مرکز تجارت جهانی در کمربندی شرقی شهر ساری اشاره و بیان کرد: در مازندران باید توسعه حاصل شود و این نیازمند جهانی شدن مازندران است.

شاهسورانی در پایان اعلام کرد: دنیای آرزو از آموزش و پرورش خواسته است که زمینی یک هکتاری در اخیار بگذارد تا یک مجتمع آموزشی کامل، از دبستان تا دبیرستان با تمامی تجهیزات بسازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار