10 میلیارد ریال به طرح‌های گردشگری روستایی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان(پانا) - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات سرفصل گردشگری از محل بودجه سال 96 کشور به حساب 10دهیاری این استان واریز شد.

کد مطلب: ۸۱۴۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
10 میلیارد ریال به طرح‌های گردشگری روستایی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان آرش جمالزهی در کارگروه گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 100 روستای هدف گردشگری در کارگروه گردشگری توسط دفتر امور روستایی این استان مصوب شده که از این تعداد به پنج روستا معادل پنج میلیارد ریال در سال 95 اعتبار تخصیص داده شده و یک میلیارد تومان اعتبار برای 10 روستا به منظور اجرای پروژه های گردشگری از محل اعتبارات سال 96 اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار برای 10 روستای هدف و هر روستا مبلغ 100 میلیون تومان تخصیص داده شده که دهیاران موظفند با ارائه طرح توجیهی و هماهنگی و مشارکت با بنیاد مسکن و میراث فرهنگی و گردشگری تا پایان سال مالی 96 این اعتبار را جذب کنند.

وی روستای چانف در شهرستان نیکشهر، چاه حسینعلی در زاهدان، کج در ایرانشهر، فیروزآباد در سرباز ، کلپورگان در سراوان، درک و بندر تنگ در کنارک، بالاخانه در نیمروز، کرکوه در هیرمند و روستای تنگ سرحد در نیکشهر را روستاهای هدف گردشگری عنوان کرد .

وی تاکید کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که با حضور و همراهی دهیاران، بخشداران، میراث فرهنگی و گردشگری و با تعامل و همراهی بتوانیم جاذبه های گردشگری در بخش روستایی را بیش از پیش شکوفا کنیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: امسال با حضور و همراهی دهیاران، بخشداران، مجموعه میرات فرهنگی و گردشگری و حوزه روستایی استانداری سیستان و بلوچستان پربازدیدترین غرفه ها را در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور داشتیم.

خبرنگار دانش آموز/مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار