اشاعه شعار «حمایت از کالای ایرانی» از وظایف فرهنگی کتابخانه های عمومی است

کرج، جلسه شورای کتابخانه‌های عمومی استان البرز با حضور سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان البرز، معاونین، رؤسای ادارات شهرستان‌ها و کارشناسان ستادی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اشاعه شعار «حمایت از کالای ایرانی» از وظایف فرهنگی کتابخانه های عمومی است

به گزارش خبرنگارپانا از البرز در کرج، جلسه شورای کتابخانه‌های عمومی استان البرز با حضور سعید برزگری، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان البرز، معاونین، رؤسای ادارات شهرستان‌ها و کارشناسان ستادی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه، سعید برزگری سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان البرز ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی، گفت: برنامه ریزی و داشتن برنامه بر اساس قوانین برای سال 1397 باید سرلوحه کار اداره کل و ادارات شهرستان ها و کتابخانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار سال 1397، افزود: یکی از وظایف کتابخانه های عمومی، فرهنگ سازی شعار «حمایت از کالای ایرانی» است. این امر در قالب برنامه های در حال اجرا در کتابخانه ها مانند؛ نشست کتاب خوان، قصه خوانی و ... می تواند به فرهنگ سازی و به گفتمان درآوردن این شعار منجر شود. از دیگر سو تمامی همکاران به فکر ارائه طرح های بدیع و خلاقانه در این راستا باشند.

برزگری در ادامه عنوان کردند: داشتن انضباط مالی در راستای حمایت از کالای ایرانی، با برنامه ریزی در همه زمینه ها، حتی در زندگی شخصی، امری ضروری است. این رویکرد ایجاد سبک زندگی متفاوت را در بر خواهد داشت.

در پایان سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان البرز، با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اجتماعی استان البرز گفت: وجود ندامتگاه ها در این استان، توجه ویژه به امور فرهنگی را می طلبد. در این بین کتابخانه های عمومی واقع در ندامتگاه ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و حضور فرهنگی مضاعفی را باید برنامه ریزی کرد و در دستور کار قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار