رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با پاتا

۶محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد 6محور مواصلاتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
۶محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

سرهنگ نادر رحمانی،رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با پانا در مورد وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: در محور دلگان-ایرانشهر و سراوان در استان سیستان و بلوچستان،‌ باراش باران مشاهده می‌شود.

وی به ریزش تونل پیامبر اعظم در یکی از محورهای استان ایلام اشاره کرد و گفت: به علت ریزش این تونل، محور ایلام-ایوان در استان ایلام از ساعت 5:30 امروز مسدود شده و تلاش‌ها برای بازگشایی محور ادامه دارد که به محض بازگشایی اعلام خواهد شد.

سرهنگ رحمانی همچنین در مورد محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده امروز به مناسبت روز ارتش نیز اظهار کرد: این محدودیت‌های ترافیکی در اطراف حرم، پس از پایان مراسم رژه روز ارتش برداشته می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور محورهای مسدود را اعلام کرد:

1-محور اولنگ -شاهرود در استان های گلستان و سمنان.
2-محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز.
3-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین )به علت ریزش کوه مسدود گردید و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.
4-استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل.
5-استان آذربایجان شرقی(کمربندی آذرشهر به پل غله زار)بعلت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است.
6-استان ایلام محور ایلام-ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم بعلت ریزش سقف تونل مسدود گردیده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام - ایوان تونل رنو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار