معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان

سیمای مدرسه در افق 1404، استقرار مدیریت برنامه محور ، کیفیت مدار و تعالی بخش است

گرگان (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در اولین جلسه مدیران مدارس شهرستان مراوه تپه با موضوع بهبود کیفیت آموزشی در سال 97عنوان کرد: سیمای مدرسه در افق 1404، استقرار مدیریت برنامه محور ، کیفیت مدار و تعالی بخش است.

کد مطلب: ۸۱۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سیمای مدرسه در افق 1404، استقرار مدیریت برنامه محور ، کیفیت مدار و تعالی بخش است

گردهمایی مدیران مدارس شهرستان مراوه تپه با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان،مدیرآموزش و پرورش و مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.

حاجیلری در این گردهمایی بیان کرد: سیمای مدرسه در افق چشم انداز 1404در سند تحول بنیادین ، استقرار مدیریت برنامه محور ، کیفیت مدار و تعالی بخش می باشد که توسعه حرفه ای معلمان در زمینه تدریس و ارزشیابی با رویکرد تلفیقی و موقعیت محور، اجرای جشنواره های نوآوری آموزشی ،مهارتی ، هنرهای تجسمی ، مسابقات ،المپیادها ، نظارت و راهنمایی با رویکرد بالینی در جهت تضمین و بهبود کیفیت، تکمیل و بهره گیری مناسب از فناوری و وسایل آزمایشگاهی و کارگاهی با تاکید بر رویکرد دست ورزی و تجزیه و تحلیل عملکرد دانش آموزان بر اساس استاندارد یادگیری در آن مورد تاکید می باشد.

حاجیلری تصریح کرد:مدیران مدارس، مسئولیت تأمین و توسعه محیط یادگیری را برای شکوفایی گرایش های فطری دانش آموزان بر عهده دارند و با برقراری روابط صحیح ، سازنده و پویا ، امکان درک و اصلاح مداوم موقعیت را برای کلیه عوامل ( کارکنان و خانواده ها ) و دستیابی به سازمان یادگیرنده فراهم می سازند.

حاجیلی دوجی مدیرآموزش و پرورش مراوه تپه نیز در این گردهمایی گفت:جلسه مدیران جهت تبادل تجربه ،بیان نظرات،پیشنهادات و انتقادات فرصت خوبی است و مدیران می توانند از این جلسات دستاوردهای خوبی داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه مدیران مدارس بازوان توانمند آموزش و پرورش در مدارس هستند گفت: در این فرصت باقیمانده تا شروع امتحانات، مدیران محترم با برنامه ریزی و نظارت، دانش آموزان را برای امتحانات آماده نمایند .

در ابتدای این مراسم نمایندگان مدیران در دوره های مختلف تحصیلی به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار