رسانه ها نقش بی بدیلی در توسعه دارند

همدان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در توسعه دارند.

کد مطلب: ۸۱۴۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ها نقش بی بدیلی در توسعه دارند

محمد پورداود در دیدار رییس و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا مرکز همدان با بیان این مطلب، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها از جمله اولویت های کاری آموزش و پرورش استان است.

پورداود با بیان این که تعامل بسیار خوبی میان آموزش و پرورش استان و رسانه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: برای تقویت این تعامل و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه، برنامه سالانه تدوین کرده ایم.

وی در ادامه از ایرنا به عنوان یک خبرگزاری بزرگ و رسانه فراگیر یاد کرد و گفت: خبرگزاری ایرنا مرکز همدان نقش خود را در توسعه استان به خوبی ایفا کرده است.

پورداود با قدردانی از تلاش ها و زحمات خبرنگاران این خبرگزاری در پوشش اخبار آموزش و پرورش استان، ابراز امیدواری کرد: همکاری‌ ها و تعامل سازنده میان رسانه‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت استان گسترش یابد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رویداد همدان2018، گفت: آموزش و پرورش استان علاوه بر فرهنگ سازی، در حوزه اجرایی و عملیاتی شدن برنامه های رویداد 2018 نیز با تمام قدرت عمل می کند و برنامه های مقدماتی خود در این زمینه را از ستاد اسکان نوروزی با تبلیغ در زمینه جاذبه های گردشگری و مفاخر استان همدان آغاز کرده است.

سعید زارع، رییس خبرگزاری ایرنا مرکز همدان نیز با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در دفتر این رسانه، گفت: ارتباط مدیران با رسانه ها در پیشرفت دستگاه های مختلف موثر است.

وی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش، تصریح کرد: موفقیت هر جامعه ای در گرو توجه به حوزه تعلیم و تربیت است.

زارع رویکرد برنامه‌محوری آموزش و پرورش استان به ویژه در حوزه رسانه را نقطه قوت دانست و خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایرنا آماده همکاری با آموزش و پرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار