بهرمندی 1300 مددجوی البرزی از خدمات درمانی جراحی در سال 96

کرج (پانا) - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد ازنحوه ارائه خدمات درمانی جراحی به مدد جویان البرزی در سال 96 گزارشی ارائه داد.

کد مطلب: ۸۱۴۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بهرمندی 1300 مددجوی البرزی از خدمات درمانی جراحی در سال 96

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سید هادی کرابی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اشاره به این که برای خدمات درمانی جراحی به خانوارهای مدد جوی سقفی وجود ندارد گفت: مددجویان بیمار پس از گذراندن مراحل تشخیص درمان با دریافت معرفی نامه کمیته امداد و ارائه آن به بیمارستان های طرف قرار داد از خدمات درمانی جراحی استفاده کرده اند و متوسط هزینه انجام شده بابت هر بیمار سه میلیون تومان است. وی با بیان این که نود درصد هزینه های جراحی مددجویان بیمار توسط کمیته امداد پرداخت می شود افزود: حدود چهار میلیارد تومان بابت جراحی هزار وسیصد مدد جوی بیمار تحت حمایت کمیته امداد البرز به بیمارستان های طرف قرار داد پرداخت شده است.

کرابی با اشاره به اهمیت نقش صدقات مردم در ارائه خدمات بهتر به مدد جویان گفت: درصورتی که مددجویان بیمار توان تأمین سهم ده درصدی هزینه جراحی خود را نداشته باشند اداره بهداشت و در مان پس از بررسی لازم مبالغ مربوط به سهم بیماران ررانیزاز محل صدقات مردم پرداخت می کند.

وی تاکید کرد:خدمات درمانی این نهاد درمقایسه با سایر سازمان های بیمه گر وضعیت مناسب تری دارد و برای مثال در سال گذشته، برای درمان یکی از مدد جویان مبتلا به سرطان مبلغی بالغ بر شصت میلیون تومان هزینه شده است.وی بابیان این که حدود شش درصد از صدقات البرزی ها در بخش درمان هزینه میشود افزود: هشت بیمارستان دولتی و دو بیمارستان خصوصی در البرز به مددجویان بیمار معرفی شده از سوی کمیته امداد خدمات درمانی جراحی و بستری ارائه می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار