رئیس آموزش و پرورش بردخون:

همایش فرهنگیان منطقه بردخون ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود

بردخون ( پانا ) رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: همایش بزرگ فرهنگیان منطقه بردخون ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۴۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش فرهنگیان منطقه بردخون ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود

ظهیر محمودی در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم بخش بردخون اظهار داشت: تعلیم و تربیت، بنیاد و اساس فرهنگ، آگاهی، رشد و توسعه اجتماعی یک ملت و یگانه راه انتقال فرهنگ دانش و تجربیات نسلی به نسل دیگربه شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه معلم اصلی انسان خدا است، افزود: معلم به عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش، شریک و ادامه دهنده راه پیامبران نقش ویژه‌ای در تربیت انسان و هموارسازی راه هدایت به سوی روشنی و عامل بیداری و رستگاری بشر دارد.

محمودی اضافه کرد: معلم به عنوان یک عنصر تأثیرگذار جامعه، صاحب حرمت و مرجع اجتماعی، از منزلت اجتماعی خاصی برخوردار است و همگان باید تلاش و کمک کنند این منزلت پاس داشته شود و متناسب با این مرجعیت فعالیت و ایده ارائه دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از تلاش و مجاهدت فرهنگیان بردخون، گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شده که امیدواریم ذره‌ای از ایثارگری‌های این فرشتگان روشنی جبران شود.

این مقام مسئول بیان کرد: در هفته معلم برنامه‌هایی نظیر عطرافشانی قبور مطهر شهدا، حضور منسجم و پرشور فرهنگیان در نماز جمعه، همایش تجلیل از فرهنگیان منطقه، تکریم خانواده شهدا و بازنشستگان فرهنگی، دیدار با امام جمعه، سخنرانی رئیس اداره قبل از خطبه‌های نماز در جمع مردم برگزار می‌شود.

محمودی با بیان اینکه انجمن‌های اولیا و مربیان، دهیاران، ادارات و شورا‌های اسلامی در تکریم فرهنگیان مشارکت می‌کنند،خاطرنشان کرد: نشست شورای آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و اجرای سپاس معلم در مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته است که امیدواریم موجب رضایت فرهنگیان عزیز شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار