رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون عنوان کرد:

اولویت اوّل منطقه توجه به ورزش مدارس است

بردخون ( پانا ) نشست مربیان تربیت بدنی منطقه بردخون برگزار شد

کد مطلب: ۸۱۹۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اوّل منطقه توجه به ورزش مدارس است

ظهیر محمودی در نشست با مربیان تربیت بدنی مدارس منطقه، اظهار داشت: ورزش مدارس در درجه اوّل اهمیت قرار دارد و ایجاد زیرساخت ها، احداث فضاهای ورزشی و اختصاص اعتبار برای دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه مسئولیتی در برابر ورزش اقشار دیگر بجز دانش آموزان نداریم، افزود: آموزش و پرورش همه تلاش خود را برای تربیت دانش آموزان به کار می گیرد و حمایت از فعالیت های ورزشی، گسترش فضاها وتأمین تجهیزات ورزشی از جمله این مسئولیت های مهم است.

محمودی نقد سازنده را راهگشای فعالیت ها و تقویت عملکردها دانست و اضافه کرد: با همفکری و هم اندیشی و یاری گرفتن از همه افراد و افکار می توان به اهداف بزرگی دست یافت.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون بر برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی تأکید کرد وگفت: تعامل و ارتباط بر پایه همدلی و تلاش، باعث رشد فعالیت ها و ارتقای ورزش در مدارس و کشف استعدادهای دانش آموزان می شود.

وی با اشاره به اینکه تقویم اجرایی فعالیت ها و تدوین برنامه سالانه در حوزه تربیت بدنی ضروری است، ابراز داشت: در سال تحصیلی آینده به دروس تربیت بدنی و هنر توجه بیشتری می شود و برای تقویت، حمایت و برنامه ریزی در این زمینه نیازمند مشارکت همگان هستیم.

در ادامه مربیان تربیت بدنی و سلامت پیرامون وظایف و فعالیت های خود مطالبی بیان نمودند و سپس با تقدیم هدایایی از آنان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار