استاندار خوزستان: 7 استخر دانش‌آموزی امسال باید در استان به بهره‌برداری برسد

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان با توجه به دو برابر شدن بودجه نوسازی مدارس استان در سال ۹۶ گفت: تلاش کردیم در زمینه فضاهای آموزشی و ساخت مدارس، مناطق محروم و حاشیه‌ای را در اولویت قرار دهیم و از این طریق فضاهای آموزشی به صورت عادلانه توزیع شود.

لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان: 7 استخر دانش‌آموزی امسال باید در استان به بهره‌برداری برسد

غلامرضا شریعتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان در محل استانداری خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برچیده شدن مدارس کانکسی تا پایان سال ۹۷ در استان اظهار کرد: امیدواریم با جدیت این موضوع دنبال شود تا این وعده‌ای که به مردم داده‌ایم محقق و همه مدارس کانکسی در استان تا پایان امسال جمع‌آوری شود.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان از نظر سرانه فضای آموزشی پایین‌تر از متوسط کشوری قرار دارد و از همین رو باید تلاش کنیم در یک برنامه زمانی سه تا چهار ساله به بالاتر از متوسط کشوری برسیم و جزو ده استان اول کشور از نظر سرانه فضای آموزشی باشیم.

شریعتی در مورد فضاهای ورزشی مدارس توضیح داد: در سال گذشته ساخت هشت استخر دانش‌آموزی را در دستور کار قرار دادیم و طبق برنامه قرار بود چهار استخر در سال ۹۶ و ۴ استخر امسال تکمیل شود که متاسفانه انجام نشد و تنها یک استخر در سال ۹۶ به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان تاکید کرد: هفت استخر باقی‌مانده باید امسال تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد و همچنین احداث حداقل ده استخر دانش آموزی جدید در سال جاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار