رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد

صدور مجوز احداث ۳ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در خوزستان

اهواز (پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در دیدار با استاندار خوزستان از صدور مجوز احداث ۳ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرهای آبادان، ماهشهر و سوسنگرد خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
صدور مجوز احداث ۳ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در خوزستان

ابراهیم صالحی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در دیدار با استاندار خوزستان که در محل استانداری برگزار شد از صدور مجوز احداث ۳ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرهای آبادان، ماهشهر و سوسنگرد از سوی شورای گسترش آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.

وی با بیان اینکه فعال بودن و پرکاری دکتر شریعتی در میان مسئولان زبانزد است عنوان کرد: آمادگی داریم در کنار شما نسبت به توسعه آموزش فنی و حرفه ای و تربیت نیروهای دوره دیده و ماهر در خوزستان اقدام کنیم.

استاندار خوزستان نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه های مختلف و عظیم بویژه در بخش های نفت و گاز تا یکی دو سال آینده در خوزستان اجرا خواهد شد تعداد قابل توجهی نیروهای آموزش دیده و تکنسین مورد نیاز است که انتظار می رود نسبت به آموزش نیروهای بومی برنامه ریزی شود و این امر موجب ایجاد تعداد قابل توجهی اشتغال خواهد شد.

شریعتی یادآور شد: با توجه به اینکه هشت سال دوران جنگ خوزستان را تحت تاثیر قرار داده است این استان در بخش آموزش فنی و حرفه ای نسبت به کشور عقب افتاده است و باید دست به دست هم دهیم تا این عقب ماندگی جبران شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همانطور که در سفر قبلی شما به خوزستان گفتم آمادگی داریم به میزان دو برابر اعتبار کشوری برای آموزش فنی و حرفه ای در خوزستان از اعتبارات استانداری در این بخش هزینه نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار