استاندار آذربایجان شرقی: روحیه کارگروهی در دانش آموزان تقویت شود

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی بر اجرای کارتیمی و گروهی در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: روحیه کارگروهی در دانش آموزان تقویت شود

مجید خدابخش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به فلسفه بعث پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: ماموریت و رسالت اصلی پیامبر عظیم الشان اسلام تعلیم و تربیت بوده است و حتی در آیات قرآنی تربیت مهم تر از تعلیم عنوان شده است برای این که آنچه به علم جهت می دهد تربیت درست و تزکیه نفس است.

وی با بیان این که معلمان ادامه دهنده راه انبیا هستند،افزود: اکنون بخش قابل توجهی از رسالت و ماموریت پیامبر اسلام برعهده آموزش و پرورش است و مسئولیت خطیری در این راستا برعهده دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های گرامی داشت هفته معلم ادامه داد:از برنامه های ابتکاری برای این ایام به خصوص تجلیل از معلمان پیشکسوت استقبال می کنم.

خدابخش افزود: هفته معلم فرصت مناسبی برای برگزاری جلسات با معلمان استان است تا حرف ها و دغدغه هایشان را بیان کنند و من نیز به عنوان نماینده دولت در استان حاضرم مسایل و مشکلاتشان را پی گیری و حل کنم.

وی بیان کرد: بر اساس نظرسنجی ها که در سطح کشور در چند سال اخیر انجام گرفته، معلمان مورداعتمادترین قشر جامعه هستند واین اعتماد بسیار ارزشمند است و نشان می دهد آموزش و پرورش در رسالت خود موفق بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرای کارتیمی و گروهی در مدارس اظهار کرد: همان گونه که در دوران 8 سال دفاع مقدس حرکتهای جمعی نتیجه داد در حال حاضر هم باید دانش آموزان در برنامه های تیمی حضور داشته باشند و روحیه مشارکت پذیری خود را ارتقا دهند.

خدابخش هم چنین با اشاره به انتصاب یک معاون زن و یک معاون جوان در بدنه آموزش و پرورش استان گفت: این اقدام یکی از برنامه های مورد تاکید دولت است و امید است سایر دستگاه های استان نیز از این سیره تبعیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار