قطار36 جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی به ایستگاه سوم رسید

قوچان (پانا)- مراسم بدرقه و اعزام دومین گروه از دانش آموزان جهت حضور در 36 جشنواره فرهنگی و هنری با حضور مسئولین،دانش آموزان و خانواده های آنان در محل اداره آموزش و پرورش قوچان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
قطار36 جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی به ایستگاه سوم رسید

موسی الرضا کیوان معاون پرورشی و تربیت بدنی قوچان در حاشیه مراسم بدرقه گفت: در روز اول اعزام ها تعداد 15 پسر و در دومین روز تعداد 12 دختر جهت حضور در مرحله استانی جشنواره فرهنگی و هنری به اردگاه ثامن الحجج مشهد مقدس اعزام میگردند.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان قوچانی در مراحل آموزشگاهی و منطقه ای اظهار داشت:شهرستان قوچان با وجود پتانسیل های فراوان همواره یکی از شهرستان های برتر در سطح استان در ادوار گذشته بوده است و امیدواریم با درخشش و همت شما دانش آموزان شاهد استمرار موفقیت ها بوده باشیم.

کیوان یکی از اهداف مهم این جشنواره را ایجاد شور و نشاط و تزریق شادابی در سطح مدارس و دانش آموزان عنوان و بیان داشت: مراسم افتتاحیه این مسابقات در 21 فروردین ماه برگزار شد و دانش اموزان در 23 و 24 فروردین ماه در رشته های دستی و تجسمی رسانه و فضای مجازی و افرینش های ادبی به رقابت پرداخته وهمچنین دانش آموزان هنرهای اوایی و نمایشی نیز در هفته اخر فروردین و هفته اول اردیبهشت به رقابت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار