همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم روز خلیج فارس بکارگیری شود

بوشهر ( پانا ) معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم روز خلیج فارس بکارگیری شود و همه دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

کد مطلب: ۸۱۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم روز خلیج فارس بکارگیری شود

مجید خورشیدی در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز ملی خلیج فارس گفت : خلیج فارس تنها یک مختصات جغرافیایی نیست بلکه نماد تاریخ یک ملت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه خلیج فارس متعلق به بیگانگان نیست و متعلق به ملت شریف ایران است، بیان کرد:‌ خلیج فارس میراث معنوی مردمان این سرزمین است و نام‌آوران تاریخی در کرانه این خلیج حضور داشته‌اند.

وی گفت: امروز نام خلیج فارس برای همگان روشن شده است و همه نهادها و کانون‌های بین‌المللی نیز این خلیج را به نام خلیج فارس می‌شناسند و حتی دشمنان انقلاب اسلامی نیز در نام این خلیج یعنی خلیج فارس تردیدی ندارند.

وی خواستار همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم روز خلیج فارس شد و ادامه داد: با توجه به اینکه دستگاه‌های مختلف برنامه‌های متنوعی در روز خلیج فارس دارند، تصمیم گرفتیم تا ستادی برای برگزاری مراسم این روز مهم تشکیل شود.

خورشیدی تصریح نمود : باید همکاری و همراهی مناسبی از سوی دستگاه‌های اجرای برای برگزاری برنامه‌های روز خلیج فارس صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار