رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زیرکوه:

جامعه هنری نیازمند ادامه راه و روش شهید آوینی است

زیرکوه (پانا) ـ رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زیرکوه گفت:سید اهل قلم نمونه ای بی نظیر در دفاع مقدس بود وجامعه هنری امروز شهرستان نیز نیازمند ادامه راه ومنش آن هنرمند وارسته می باشد.

کد مطلب: ۸۱۲۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جامعه هنری نیازمند ادامه راه و روش شهید آوینی است

جمعی از هنرمندان بهمراه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس کتابخانه عمومی با امام جمعه شهرستان زیرکوه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجه الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه شهرستان ، ضمن تشکر از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی گفت:امسال را مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و شما هنرمندان می بایست با سرلوحه قرار دادن سید اهل قلم شهید آوینی در تحقق وتبیین این شعار تلاش نمایید که بهترین ابزار برای انتقال وتببین این شعار به جامعه استفاده از زبان هنر واستعداد شماست.

در ادامه امیر کوچی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در سال گذشته، خاطر نشان کرد:شهادت شهید آوینی گواهی بر حقانیت راه وشناخت او بود.

وی ادامه داد:سید اهل قلم نمونه ای بی نظیر در دفاع مقدس بود وجامعه هنری امروز شهرستان نیز نیازمند ادامه راه ومنش آن هنرمند وارسته می باشد.

کوچی بیان داشت:شهید آوینی همواره به دنبال حقیقت بود,در نتیجه هیچ چیز اورا ازدنبال کردن آن باز نداشت, روزی با نیاز به حضور در جبهه جنگ, اسلحه به دست میگرفت و در سنگر رزم حاضر میشد و روزی در سنگر جهاد سازندگی,به رسیدگی بر مشکلات مردم محروم و روستاییان زحمتکش می پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه گفت:وی به تصویر کشیدن رشادتهای رزمندگان اسلام را وظیفه می دانست و نگارش مقاله ها و نکته های روشن گرانه را ضروری میدید, بدین جهت بود که لحظه لحظه های زندگی او صرف خدمت به فرهنگ و اندیشه اسلامی شد.

وی با اشاره به فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد در شهرستان زیرکوه، گفت: در حال حاضر 53 کانون فرهنگی هنری در شهرستان زیرکوه فعالیت دارد.

کوچی همچنین از فعالیت 60 شاعر و شش گروه نمایش در شهرستان زیرکوه خبرداد و بیان داشت: یک گروه نمایشی شهرستان در سامانه کشوری به ثبت رسیده است.

گفتنی است پس از این دیدار با حضور هنرمندان، گلزار مطهر شهدای گمنام حاجی آباد غبارروبی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار