برگزاری اختتامیه کلاس های قرآنی در روستای شاهرخت (شهرستان زیرکوه)

زیرکوه (پانا) ـ به همت خانه قرآن نورالانوار روستای مرزی شاهرخت جشن اختتامیه کلاسهای قرآنی در جوار امامزاده سعدالله شاهرخت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه کلاس های قرآنی در روستای شاهرخت (شهرستان زیرکوه)

محمد وحیدی نژاد کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در این مراسم در جمع قرآن آموزان و خانواده های ایشان با ابراز خرسندی از حضور قرآن آموزان در کلاسهای مختلف ، قرآن را کتاب کامل و جامع دانست و با اشاره به اعجاز قرآن گفت : قدم گذاشتن در مسیر این کتاب الهی موجب هوشیاری و بروز نبوغ فکری می شود که انسان می تواند در برابر مسئله های مهم زندگی از این هوشیاری استفاده کند .


سپس سرکار خانم اسماعیلی مدیر داخلی موسسه سراج ضمن تشکر از مسئول خانه قرآن و مربی کلاسهای قرآن شاهرخت با تاکید بر ادامه فعالیتهای قرآنی در سال آینده نقش قرآن را در زندگی مهم و عمل به قرآن را ضروری دانست .


در این مراسم ضمن بیان پرسشهایی در خصوص مطالب مطرح شده در کلاسها توسط خانم اسماعیلی مدیر داخلی موسسه قرآنی سراج و خواندن دکلمه توسط یکی از قرآن آموزان، به نفرات برتر کلاسهای قرآنی روخوانی و حفظ سور منتخب لوح سپاس و هدیه و همچنین به قرآن آموزان دیگر جوایزی عمومی اهدا شد .


شایان ذکر است قبل از آغاز مراسم اختتامیه به همت موسسه مردم نهاد نسیم آرامش زندگی زیرکوه ،کارگاه کارآفرینی با تکیه بر آموزه های قرآنی برای قرآن اموزان با سخنرانی مدیر داخلی موسسه سراج برگزار و هدایای نیز از طرف موسسه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار