برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرری

شهرری (پانا)- اولین جلسه هم اندیشی مدیران آموزشگاه های مقطع متوسطه ناحیه یک ری با حضور ،رئیس و شورای معاونین درسالن شورای اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرری

شهرری (پانا)- به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، در این جلسه بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ضمن تبریک اعیاد ماه رجب از زحمات مدیران در نیمه نخست سال تحصیلی تشکر کرد و گفت: اگر مدیر و معاونین وی بتوانند تحلیل مناسبی از وضعیت مدرسه داشته باشند به راحتی می‌توانند برای ارتقاء کیفیت و رفع موانع برنامه‌ریزی کنند.

وی در ادامه با اشاره به سند تحول آموزش و پرورش و برنامه تعالی مدیریت مدرسه گفت: رعایت چارچوب‌های برنامه تعالی مدرسه موجب رشد و ارتقاء سطح آموزشی و تربیتی مدارس می‌شود.

در ادامه نجفی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: بهترین کالاهای ایرانی کالاهای فرهنگی است و ما باید سعی کنیم فرهنگ و نگاه ایرانی را تحول بخشیده و با تربیت صحیح در این حوزه حمایت از تولید داخلی را نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش مدیر در اداره مدرسه گفت: مدیر محور تحولات مدرسه است و سند تحول هم هدف نهایی اش با نگاه ویژه به مدیر اجرایی خواهد شد وتاکید کرد،مدیران محکمترین ریسمان اتصال معلم و دانش آموز هستند وبرای حل مشکلات سیستم آموزش و پرورش باید بر مدرسه متمرکز شد و این امر جز با همراهی مدیر اجرایی نخواهد شد.

نجفی ضمن ابلاغ پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به همکاران ادامه داد: آموزش مهارتهای زندگی و برقراری ارتباط با دیگران از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است که متاسفانه در این زمینه هم کودکان و هم بزرگسالان ما مشکلات جدی دارند و باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی کرد و راه چاره اندیشید.

در ادامه جلسه کارشناسان بخش های مختلف اداره برنامه ها و مشکلات مدارس متوسطه را مورد بررسی قرار دادند و نقطه نظرات خود را به مدیران اعلام نمودند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار