مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گردهمایی مدیران مناطق ۲۱ گانه شهرستان های استان تهران :

اجرای متوازن سند تحول در آموزش و پرورش نیازمند یک عزم و اراده ملی است

تهران (پانا) - گردهمایی مدیران مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل آموزش پرورش شهرستان های استان تهران در آموزش و پرورش کهریزک در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۰۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای متوازن سند تحول در آموزش و پرورش نیازمند یک عزم و اراده ملی است

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و همه عزیزانی که در راه ایجاد امنیت و آسایش جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: باید در سال تحصیلی جدید تلاش کرد تا با انرژی مضاعف و دو چندان در راستای اهداف عالی تعلیم و تربیت گام برداریم.

وی، با اشاره به اینکه ما باید رویکردمان را به سمت مدرسه محوری سوق دهیم ، تاکید کرد: باید تعریف درستی از مدرسه داشته باشیم ، چرا که تحول در آموزش و پرورش از مدرسه آغاز می شود.

فولادوند، باتاکید بر اینکه اکر تعریف درستی از مدرسه ،منطبق با سند تحول بنیادین نداشته باشیم به اهداف اصلی آموزش و پرورش نمی رسیم ، تصریح کرد: همه باید در تصمیم گیری ها در مدرسه مشارکت داشته باشند تا تحول در آن صورت پذیرد.

این مقام مسئول ،با طرح این پرسش که آموزش و پرورش چه تکلیفی در برابر تحولات جامعه دارد ، ادامه داد: نباید بین جامعه و آموزش و پرورش فاصله ایجاد شود و آموزش و پرورش باید همگام با تحولات در جامعه به روز رسانی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه اجرایی شدن زیرنظام های سند تحول تنها در اختیار آموزش و پرورش نیست، یادآور شد: اجرای متوازن سند تحول در آموزش و پرورش نیازمند یک عزم و اراده ملی است .

فولادوند در پایان خاطرنشان کرد: باید با ایجاد راه های نوین و خلاقانه در راستای اجرایی کردن اهداف سند تحول گام برداشت و این در گرو اراده همه مسئولین کشور است و تنها در آموزش وپرورش نمی تواند اتفاق افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار