سهمیه استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی 668 نفر است

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: از سهم استخدام کشوری در سالجاری که 17 هزار نفر است سهم آذربایجان غربی 668 نفر است که نسبت به نرخ کمبود سایر استانها سهمیه این استان افزایش دارد و شامل 120 نفر نیروی بیشتر است.

کد مطلب: ۸۱۲۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سهمیه استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی 668 نفر است

ابراهیم محمدی در اولین شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال جاری افزود: در سطح استان نیز 6 جلسه با 30 مصوبه برگزار شد ولی این منطقه به علت مشکلات موجود نیازمند تشکیل ماهانه این جلسات می باشد تا مشکلات این بخش مطرح و مصوبات پیگیری شود.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درباره اسکان مهمانان نوروزی نیز بیان کرد: از کل 196 هزار نفر روز مسافر نوروزی که در مراکز اسکان آذربایجان غربی اسکان داده شده اند 115 هزار نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شدند.
وی بیان کرد: این تعداد اسکان با رشد 37 درصدی نسبت به نوروز پارسال مواجه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فرهنگسازی در خرید لوازم تحریر و البسه ایرانی جزو برنامه های این نهاد در استان آذربایجان غربی است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در طول سال 97 آموزش و پرورش استان با شعار شفافیت و پاسخگویی کار خود را انجام می دهد و در کنار ان نیز چندین برنامه راهبردی دارد.

وی اظهار کرد: این استان به علت عدم توسعه یافتگی و مشکلات سالهای قبل از نظر نیروی انسانی دچار مشکل است اما با تلاشهای انجام شده از یک مهرماه کلاسی بدون معلم وجود نداشته است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: ساماندهی و بهسازی نیروهای انسانی جزو برنامه های ماست و از چهار سال قبل این ساماندهی اغاز شده و موفق بودیم.

علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است و می تواند در تحقق شعار سال تاثیرگذار باشد.
وی اظهار کرد: عنوان حمایت از کالای ایرانی که توسط رهبر معظم انقلاب برای سال جدید انتخاب شده فقط یک شعار برای امسال نیست و راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور است و برای تحقق آن باید همه مسئولان و مردم مشارکت کنند.
رادفر اضافه کرد: مدارس و دانش آموزان به عنوان یکی از بخش های مهم و اثرگذار جامعه و معلمان و مربیان به عنوان آموزش دهندگان مصرف تولید داخلی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند.
وی همکاری خیران مدرسه ساز را در احداث مدارس ستودنی خواند و افزود: با اعتبارات اندک بخش دولتی مشکلات فضای آموزشی استان رفع نمی شود و استان از عقب ماندگی در بخش آموزش رهایی نمی یابد.
رادفر درباره بیستمین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه ساز و برنامه های گرامیداشت هفته معلم این استان نیز گفت: این جشنواره باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار