معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان:

۱۹۱۰ نفر امسال جذب آموزش و پرورش آذربایجان غربی می‌شوند

ارومیه (پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: امسال از طریق آزمون ماده 28 ( استخدام فارغ التحصیلان آزاد ) 669 نفر و از طریق آزمون سراسری 1241 نفر جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، پذیرش خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۹۱۰ نفر امسال جذب آموزش و پرورش آذربایجان غربی می‌شوند

بهزاد باقرزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی و بر اساس مجوز مربوط، وزارت آموزش و پرورش تعداد 12هزار نفر به انضمام 4هزار نفر از واجدین شرایط را از طریق برگزاری آزمون استخدامی ( ماده 28 ) در سال تحصیلی 1400-1399 جذب خواهد نمود که از این تعداد 669 نفر سهمیه استان آذربایجان غربی می باشد.

این مقام مسئول افزود: سهمیه ادارات آموزش و پرورش شهرستان­ ها، مناطق و نواحی بر اساس دوره های تحصیلی و جنسیت، بر اساس شاخص­ های نیروی انسانی (نیاز، نرخ کمبود، بازنشستگی و نرخ ماندگاری نیرو و ...) محاسبه و اختصاص داده خواهد شد؛ در همین راستا، شرایط مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان در شاخص های مذکور نیز لحاظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان آزمون استخدامی ( ماده 28 ) متعاقبا از طریق رسانه های رسمی کشور اعلام خواهد شد؛ خاطر نشان کرد: تفاوت این مرحله از استخدامی ماده 28 با سال­ های پیش، در حذف امتیاز بوم بوده و لذا دامنه پذیرش لحاظ نخواهد شد.

باقرزاده ادامه داد: هم چنین سهمیه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور نیز برای استان 1241 نفر اعلام شده است که این سهمیه بر اساس نیاز، نرخ کمبود، بازنشستگی و ماندگاری نیرو در طی 4 سال پیش رو (از سال 1398 تا 1402) محاسبه و به مناطق تابعه توزیع خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: در جذب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، بوم پذیری رعایت خواهد شد و لذا داوطلبان با دامنه پذیرش، از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار