استاندار کردستان: اتمام پروژه‌های شهرداری سنندج در زمانبندی مشخص ضروری است

سنندج(پانا)-استاندار کردستان بر ضرورت اتمام پروژه های در دست اجرای شهرداری سنندج در یک جدول زمانی مشخص تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: اتمام پروژه‌های شهرداری سنندج در زمانبندی مشخص ضروری است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه بررسی مشکلات شهری سنندج با بیان اینکه سنندج ویترین استان به شمار می رود گفت: شهرداری سنندج باید از همه توان و امکانات خود برای اتمام پروژه های تعریف شده استفاده کند.

وی به مجموعه پروژه های حایز اهمیت و در دست اجرا در سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: چند پروژه مهم هم اکنون در سطح شهر وجود دارد که لازم است تا پیش از اتمام فصل کاری به بهره برداری برسند.

مرادنیا ارتباط نزدیک میان راه و شهرسازی و شهرداری را در راستای حل مشکلات شهری دارای اهمیت توصیف کرد و افزود: عزم شهرداری برای ایجاد تحول در سیمای شهری سنندج جدی است و با توجه به مشکلات مالی شهرداری انتظار می رود راه و شهرسازی با شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مجموعه اراضی که بر اساس قانون به شهرداری واگذار می شود فقط باید برای اجرای طرح ها وپروژه های مورد نیاز عموم مردم اختصا پیدا کند گفت: شهرداری باید برای بهتر شدن فضای شهری پروژه های متعددی تعریف کند وازفروش اراضی تحت هر عنوانی پرهیز کند.

وی ادامه داد: کارهایی که شهرداری انجام می دهد باید صرفا در راستای بهبود مبلمان شهری و ارتقا زیرساخت ها قرار داشته باشد.

استاندار کردستان در ادامه به ساماندهی جاده حسن آباد سنندج نیز اشاره کرد و افزود: راه و شهرسازی استان تعهد کرده است که باقیمانده این جاده را که راه دسترسی ناحیه منفصله حسن آباد و روستاهای اطراف به سنندج است شروع و تا پایان تابستان به اتمام برساند.

مرادنیا افزود: استان کردستان در همه بخش ها و خصوصا در ساماندهی مسایل شهری نیازمند کار جهادی و عملیاتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار