اهدا ۷۰ سری کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان در بوکان

ارومیه (پانا) با حضور جمعی از مسئولان بوکانی ۷۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کمک هزینه خرید جهزیه دریافت کردند.

کد مطلب: ۸۱۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدا ۷۰ سری کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان در بوکان

در ابتدای این قادر درویشی مراسم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوکان در سخنانی یکی از اهداف مهم این نهاد را تحکیم بنیاد خانواده های تحت پوشش دانست و عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول دوران تاسیس خود کمک به تحکیم استحکام خانواده ها را جزءی از مهمترین اهداف خود قرار داده و تا کنون نیز برنامه های ویژه ای در این راستا انجام داده است.

درویشی با اشاره به اقدامات این نهاد طی سال ۹۶ در شهرستان بوکان عنوان کرد: طی سال گذشته ۲۰۱ نفر از جوانان تحت پوشش این کمیته کمک هزینه ازدواج دریافت کردند که از این تعداد ۱۴۵ نفر نوعروس و مابقی پسران درشرف ازدواج خانواده های تحت پوشش بوده اند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۷ نوعروس تحت پوشش نیز با کمک اعتبارات قرارگاه حمزه ید الشهداء(ع) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان جهزیه کامل دریافت کردند.
درویشی تصریح کرد: هم اکنون نیز تهداد ۷۰ نو عروس و تازه داماد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت کردند که ۵۰ نفر انان خانم و ۲۰ نفر نیز پسر هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوکان افزود: به نوعروسان هر کدام مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و پسران ۱۰۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید جهزیه اهدا می شود.

درویشی یاداور شد: هم اکنون ۴هزار ۷۲۰ خانواده در شهرستان بوکان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعدا ۳ هزار و ۶۲۸ خانواده مستمری هستند.

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده امام جمعه بوکان نیز در این همایش عنوان کرد: در جامعه اصلالت خانواده باید حفظ شود و آرزو های نفسانی بر زندگی مردم حاکم نشود پس باید بر این اساس در جامعه برنامه ریزی و چاره ای اندیشی مناسب شود.

وی افزود: مردم برای کمک به انتخاب همسر برای فرزندان خود دقت کامل داشته باشند و الگوهای ایرانی واسلامی را مورد توجه و اولویت قرار دهند تا زندگی جوانان دچار فروپاشی نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار