مشاور امور بانوان فرمانداری بشرویه: روزجوان در بشرویه متفاوت رقم خواهد خورد

بشرویه (پانا) - مشاور امور بانوان فرمانداری بشرویه از برگزاری برنامه های متفاوت و متنوع در روز جوان به همت فرمانداری و ادارات در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مشاور امور بانوان فرمانداری بشرویه: روزجوان در بشرویه متفاوت رقم خواهد خورد

"ملوک نظرزاده " در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: فرمانداری شهرستان بشرویه باهمکاری ۱۵ اداره سطح شهرستان در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) که بنام روز جوان نامگذاری شده ( روزجمعه مورخه ۹۷/۲/۷ ) ازساعت ۵ بعدازظهر الی ۹ شب جشن بزرگی را تدارک دیده که درمحل پارک شهر و مزار شهدا این مراسم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جزییات این جشن گفت:این جشن، جشنی متفاوت با بقیه مراسم ها خواهد بود که مورد پسند تمامی سلایق باشد.

مشاور امور بانوان فرمانداری بشرویه در خصوص برپایی چادرهای مختلف ادارات در روز جوان تصریح کرد: در حدود ۱۲ اداره کمپ هایی را بصورت چادر در منطقه "پارک شهر ( بوستان گلستان ) و بخش مزار شهدا تعبیه میکنند و برای تمام سلایق جوانان برنامه اجرا می کنند.

نظرزاده افزود: درجلسه اولیه این برنامه تصمیم گرفته شد که تمام جوانان فعال که دارای فکری خلاق هستند در این مجموعه شرکت کنند و برنامه های پیش بینی شده بسیار متنوع ،جذاب و آموزنده است که شامل تئاتر، موسیقی محلی، مشاعره، مسابقات بومی و محلی، برگزاری نمازجماعت، مشاوره ورزشی توسط کارشناسان ورزش، مشاورتحصیلی، برپایی مسابقات برای نوجوانان و جوانان ،معرفی کتاب، مسابقات حدیث و قرآن، خاطره گویی جوانان نسل قبل، آموزش بهینه سازی مصرف انرژی ، و..... است.

وی تصریح کرد: این مسابقات و مجموعه برنامه های متنوع روز جوان در زمان ۴ ساعت برپا میشود که به مدیریت فرمانداری شهرستان و به پیشنهاد کمیته امور بانوان و خانواده و دبیری ورزش و جوانان و همچنین شورای اسلامی و شهرداری و ۱۵ اداره سطح شهرستان در سطح گسترده ای پیش بینی شده.

مشاور امور بانوان فرمانداری بشرویه با دعوت از جوانان خلاق برای ارائه پیشنهادات گفت: ازتمام جوانان خلاق دعوت میشودبرای هرچه بهتربرگزار شدن این برنامه مهیج ،متفاوت ،زیبا،درصورت تمایل به ادارات ذیربط مانندفرهنگ و ارشاداسلامی ،ورزش و جوانان ،تبلیغات اسلامی ،.....مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار