رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بشرویه:

بشرویه عضو ده شهر خشت وگل ایران است

بشرویه (پانا) ـ رئیس اداره آموزش و پرورش شرستان بشرویه گفت: بشرویه عضو ده شهر خشت و گل ایران است.

کد مطلب: ۸۰۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بشرویه عضو ده شهر خشت وگل ایران است

علیرضا رضوانیان رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار پانا در رابطه با اسکان نوروزی گفت: ستاد اسکان نوروزی بر اساس ضوابط و قوانین برای اسکان دادن مسافران نوروزی نشکیل شده است. همچنین تعداد کلاس آماده شده برای مسافران نورزی صد کلاس است؛ این کلاس ها به وسایل مورد نیاز مسافران اعم یخچال، فرش، تلویزیون، پتو و.. تجهیز شده اند.


او ادامه داد: با همت همکاران و اعضای ستاد اسکان نوروزی مسافرانی که از بشرویه تردد و عبور می کنند و شب را در بشرویه می مانند اسکان داده می شوند تا سفری خوش و خاطره انگیزی را در بشرویه داشته باشند.


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بشرویه گفت : هر مسافری که برای اسکان به ستاد اسکان نوروزی مراجعه کند پکیج پذیرایی به او اهدا خواهد شد. مرکز ستاد اسکان نوروزی بشرویه، در نوروز97 در دبستان شاهد واقع در خیابان انقلاب است؛که همین هفته این ستاد کارش را شروع خواهد کرد.


وی افزود: کارهای اولیه ای که ستاد اسکان نوروزی در حال انجام آن است، شامل انتقال امکانات و تجهیزات به مدارسی که برای اسکان تعیین شده اند می باشند.


او در ادامه گفتگو گفت: مدیران محترم مدارس عوامل اجرایی ستاد که می خواهند در خدمت مسافران باشند توجیح شده اند تا به بهترین تحو از مسافران نوروزی استقبال کنند.


او ادمه داد معمولا روال ما به این صورت است که هر مسافری که به ستاد مراجعه کند ما وظیفه داریم که به این ها اسکان دهیم و آن ها را به مدارس معرفی می کنیم تا اسکان داده شوند فقط تفاوتی که بین فرهنگیان و افراد عادی وجود دارد این است که به فرهنگیان تخفیفاتی قائل می شویم و هر کسی که مرا جعه کند به بهترین نحو در خدمت او خواهیم بود.


علیرضا رضوانیان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بشرویه گفت: طبق تجربه به دست آمده از سال های گذشته ما به تمامی مسافران اسکان می دهیم و صد کلاسی که آماده کرده ایم بیشتر نیاز نخواهد بود ولی نمازخانه مدارس ،خوابگاه ها و سالن های ورزشی هم در حالت آماده باش در مواقع ضروری و اضطراری آماده اند. البته در سال های اخیر اتفاقی افتاده بود و از نماز خانه ی مدارس استفاده شده است.


او افزود:با همکاری موزه خصوصی مردم شناسی بشرویه برای مسافران نوروزی با %25 تخفیف موافقت شده تا مسافران نوروزی بتوانند به راحتی از این محل موزه بازدید داشته باشند.این اداره با همکاری اداره میراث فرهنگی قرار دارد تا مسافران به صورت رایگان بشرویه گردی را در سطح شهر داشته باشند.


او ادامه داد نوروز 96 در حد هشتاد کلاس برای اسکان نوروزی آماده داشتیم و برای نوروز 97 تعداد کلاس ها به صد کلاس افزایش پیدا کرده است و همچنین تجهیزات بیشتر شده است.


او خاطر نشان کرد تفاوتی که با سال قبل وجود دارد این است که امسال هم کلاس ها و هم تجهیزات افزایش پیدا کرده است و به محض ورود مسافر به ستاد اسکان یک پکیج رایگان به او اهدا خواهد شد.که سال های گذشته چنین کاری نمی کردیم.


ستاد اسکان نوروز 97 از اواخر این هفته اگرمسافر مراجعه کند شروع به کار خواهد نمود وتا 14 فروردین71396 این ستاد دایر خواهد بود.


خبرنگار پانا: مهدی بیزادی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار