دکه های غیرمجاز از سطح معابر عمومی کرج جمع آوری می گردد

کرج (پانا) -رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از جمع آوری دکه های غیرمجاز با همکاری کلانتری های حوزه قضایی از سطح معابر عمومی شهر کرج خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دکه های غیرمجاز از سطح معابر عمومی کرج جمع آوری می گردد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، مجتبی دودانگه با بیان اینکه باید نظام منسجمی برای ساماندهی دکه ها ایجاد شود، اظهار کرد:به جهت تعدد دکه هاو لزوم مقدمات قانونی و اجرایی برای انجام کار و جمع آوری کامل کیوسک های غیرمجاز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی افزود: این اقدام با هدف رفع سد معبر در تسهیل در رفاه حال شهروندان انجام می شود.
وی در ادامه گفت: اخطار توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در خصوص دکه های غیرمجاز داده شده و فرصت دارند تا در راستای جابجایی و برداشتن دکه ها و رفع سد معبر اقدام نمایند.
دودانگه تصریح کرد: کیوسکهای مطبوعاتی یکی از مناظر مهم شهر به شمار می روند و با توجه به اینکه در دید شهروندان قرار دارند، سیما و منظر شهری نیز به آنها وابسته بوده و ساماندهی آنها امری ضروری می باشد.
رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه ساماندهی و قانونمندسازی کیوسک های مطبوعاتی جزو اولویت های این سازمان است، بیان کرد: متاسفانه دکه های مطبوعاتی در کرج به غیر از تخلفاتی که در فروش محصولات دارند تخلفاتی همچون سد معبر، تغییر کاربری، افزایش سایز دکه ها و انجام بسیاری از تبلیغات شهری را انجام می دهند.
دودانگه یادآور شد: این کیوسک ها با مبلمان شهری همخوانی و تناسب نداشته، به نوعی سد معبر صنفی محسوب می شوند و باید تغییر شکل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار