برگزاری اجلاسیه شهدای معلم و دانش آموز کاشمر

کاشمر(پانا) - مدیرآموزش وپرروش کاشمردر هم اندیشی اولین اجلاسیه شهدای معلم ودانش آموز گفت: ارزش شهادت وجایگاه شهید با هیچ عملی قابل مقایسه نیست. با هر دیدگاهی شهید مقدس و محترم است.

کد مطلب: ۸۱۱۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاسیه شهدای معلم و دانش آموز کاشمر

اولین جلسه ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای معلم ودانش آموز شهرستان کاشمر با حضور علی طاهریان مدیر آموزش وپرورش،علی شهابیان معاونت پرورشی وتربیت بدنی وتمامی اعضای کارگروه اجرایی تعریف شده،برگزار شد

درابتدای این جلسه علی طاهریان مدیر آموزش وپرورش ضمن تشکر از حضور و زحمات همه همکاران، به روح ملکوتی شهدا و امام شهدا و شهدای شهرستان به ویژه شهدای دانش آموز ومعلم درود فرستاد وگفت: امیدوارم که همه ما در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کوشا باشیم وبا استعانت از درگاه باری تعالی و کمک خود شهدا بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی در ادامه به فلسفه شهید وشهادت اشاره نمود وگفت: شهادت، اوج تعالی انسان است. در فرهنگ اسلام و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است. شهید کسی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند.

علی طاهریان افزود:شهادت مکتب سازنده ای است که شگرفترین اثرات و خلل ناپذیرترین واکنش های نسل های بهم پیچیده تاریخ را داراست.

مدیرآموزش وپرروش کاشمر اظهار نمود:ارزش شهادت وجایگاه شهید وشهادت با هیچ عملی قابل مقایسه نیست.شهید در همه ادوار و زمان ها ودر تمام ادیان ومکان ها و با هر دیدگاهی مقدس ومحترم است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که به برکت خون شهدا، نظام مقتدر و با عزتی را در سطح منطقه و جهان اسلام شاهد هستیم

طاهریان با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه، اجلاسیه شهدای معلم ودانش آموز برگزار خواهد شد، تأکید کرد: زمان قطعی و اجلاسیه شهدای معلم ودانش آموز، اردیبهشت ماه است. اما درباره زمان دقیق ومکان آن در حال رایزنی هستیم

وی تأکید کرد: این اتفاق عظیم فرهنگی که در شهرستان خواهد افتاد، باید دارای برجستگی خاص باشد و همه با وفاق، صمیمیت، مهربانی و جدیت و تلاش و کوشش بار مسئولیت را به دوش بگیرند وغرض در انجام این مهم، مانور دادن نیست بلکه فقط بخاطر شهدا این وظیفه مهم را انجام می دهیم

در ادامه علی شهابیان مقدم معاون پرورشی وتربیت بدنی ودبیر اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز، با تشکر از زحمات همه همکاران واعضا،لیست مسئولین کارگروهها و وظایف آنان را بیان واحکام صادره از طرف مدیریت آموزش وپرورش را به آنان ابلاغ کرد

وی با تاکید بر برگزاری جلسه کمیته‌های اجلاسیه افزود: مدیران کمیته‌ها جلسات کمیته های خود را برگزار و صورت‌جلسه مصوبات را به دبیرخانه ارسال کنند.

در ادامه مهدی مهدوی فرهنگی پژوهشگر و نویسنده کتاب با موضوعات شهدا به معرفی کتب نوشته شده در باره شهدای فرهنگی و دانش آموزشهرستان پرداخت و نیت خود را از نوشتن فرهنگ نامه شهدا وبه رشته تحریر در آوردن این موضوع،معرفی شهدا وخلوص نیت آنان به قشرجوان تاکید کرد. گفتنی است در پایان جلسه از مهدی مهدوی نویسنده کتاب معلمان شهید دیار ترشیز وهمکلاسی های آسمانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار