داستان زندگی معلم و سردار شهید کاشمری نگاشته می شود

کاشمر(پانا)- نویسنده ومحقق دفاع مقدس در منزل شهید از نگارش کتاب داستان زندگی سردار رشید اسلام خبر داد

کد مطلب: ۸۳۹۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
داستان زندگی معلم و سردار شهید کاشمری نگاشته می شود

نجمه صاحب الزمانی نویسنده کتاب های دفاع مقدس در گفتگوی صمیمی با خبرنگار پانا از آغاز مطالعه و مصاحبه با خانواده و دوستان و همرزمان شهید هادی شهابیان که از مسولین امورتربیتی کاشمر بوده و در امور فرزندان شاهد نیز همکاری کرده و در عملیات کربلای 8 در شلمچه به عنوان معاون گردان غواصی نوح نبی (ع) به شهادت رسیده جهت تدوین داستان زندگی این شهید والامقام با همکاری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و آموزش و پرورش شهرستان کاشمرخبر داد گفت: امیدواریم با فعالیتی که انجام می دهیم نسل رزمنده دفاع مقدس اعم از رزمنده، جانباز و مخصوصا شهدا آنقدر ماندگار شوند که فداکاری آنها سینه به سینه بچرخد .

وی گفت: قبل از اینکه برای شهدا بنویسد رمان و داستان می نوشته و با نشریات همکاری می نموده ولی از زمانی که با زندگی شهدا آشنا شده و به تحقیق در زندگی آنان پرداخته دیگر تمایلی به نوشتن مطالب دیگر ندارد.

وی در مورد مهمترین کتاب خود گفت: برای یک نویسنده معمولا آخرین کتاب تکمیل ترین و مهمترین است اما من کتابی را که در مورد شهید صادقی نوشتم برایم خیلی جالب بود و آنقدر از شهید درس گرفتم که خود را در خیل دانش آموزان شهید می دانم و خاطرات زیادی از کتاب دارم.

وی افزود: حدود 12 کتاب ازمن چاپ شده که 7 کتاب درمورد شهیدان است و پیشنهاد می کنم نسل جوان هرچه بیشتر وارد زندگی شهدا شوند آینده بهتری خواهند داشت.

وی توصیه کرد: نسل آینده باید بداند که چه افرادی وارد کارزار با دشمن شدند وهدف و فعالیت آنان چه بود وچگونه زندگی می کردند.

نویسنده داستان زندگی شهدا اظهار امید واری کرد که در لابلای کتابها به سوالات نسل جوان در مورد علت جتگ و ادامه آن پاسخ داده شود تا تردیدها برطرف می شود.

وی با بیان اینکه مشوق اصلی همسرشان بوده اند که ایشان نیز از رزمندگان دفاع مقدس بوده و در معرفی و بیان خاطرات از رزمندگان کمک فراوانی نموده اند

الزمانی در پایان از نقش خدامی در نوشتن آثار شهدا تشکر نمود وگفت: با همکاری و مساعدت و پی گیری ایشان موفق در ثمر رساندن کتاب ها شده ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار