معاون استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی راه آهن اردبیل – میانه امسال شتاب می گیرد

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت : تلاش میشود عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل- میانه امسال با تامین اعتبار روسازی و زیرسازی تا پایان دولت دوازدهم به نتیجه برسد.

کد مطلب: ۸۱۱۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اجرایی راه آهن اردبیل – میانه امسال شتاب می گیرد

بهروز ندایی افزود: در دیدار اخیر استاندار اردبیل با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت زیر ساخت و حمل و نقل بر تسریع عملیات اجرایی طرح راه آهن تاکید و مقرر شد وزارت راه و شهرسازی و استانداری تامین اعتبار مورد نیاز را به صورت مشترک برنامه ریزی کنند.
وی با بیان اینکه در این دیدار مشکلات موجود طرح راه آهن اردبیل - میانه مورد بررسی قرار گرفته و راهکار های لازم برای رفع این مشکلات مطابق با برنامه زمان بندی ارائه شد، گفت: تکمیل این طرح یکی از خواسته های مردم بوده و مسئولان استان مصمم به اجرا و بهره برداری آن در این دولت هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح حدود 43 درصد ارزیابی شده است، افزود: امسال یک هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار در قانون بودجه برای این طرح اختصاص یافته است، ضمن اینکه 300 میلیارد ریال از اعتبارات در اختیار نمایندگان استان در مجلس و 2هزار و 500میلیارد ریال اعتبار نیز از صندوق توسعه ملی برای شتاب بخشیدن به امور در این طرح پیش بینی شده است.
ندایی درباره تامین اعتبار راه های اصلی استان اردبیل نیز گفت: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی تخصیص اعتبار راه اردبیل- مشگین شهر ، اردبیل -سرچم و رضی- گرمی مورد تاکید قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین با اشاره به طرح راه آهن اردبیل - پارس آباد گفت: این طرح نیز در حال مطالعه بوده و در بودجه سال 97 علاوه بر مطالعه، اجرای آن نیز پیش بینی شده است.
ندایی افزود: مسیر راه آهن اردبیل - پارس آباد به گونه ای طراحی خواهد شد که تمام شهرستان های شمالی استان از جمله مشگین شهر، گرمی، بیله سوار و پارس آباد را تحت پوشش قرار دهد. بار روسازی و زیرسازی تا پایان دولت دوازدهم به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار