در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

آخرین وضع تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس از زبان رئیس هیات مدیره باشگاه

تهران (پانا) – جعفر کاشانی از هواداران پرسپولیس خواست نگران تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم برای فصل آینده نباشند.  

کد مطلب: ۸۱۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضع  تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس از زبان رئیس هیات مدیره باشگاه

جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره پرسپولیس، در گفت‌وگو با پانا درباره وضع فعلی پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود؛ پرسپولیس یکی از تیم‌های برتر لیگ است که با اختلاف بسیار زیاد در صدر جدول است و از سوی دیگر، به عنوان اولین تیم ایرانی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و وضع خیلی خوبی در تیم برقرار است .

وی در مورد انتقادهایی که به تیم پرسپولیس می‌شود مبنی بر اینکه شادابی کامل ندارد، عنوان کرد: این مسائل طبیعی است. به هر حال تیم همان‌طور که گفتم در لیگ برتر وضع بسیار خوبی دارد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم به راحتی صعود کرده است. همه این‌ها باعث می‌شود شاید در یک مقطعی تیم افت کند، ضمن اینکه روند کار در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کاملاً باهم متفاوت است. با این حال، شواهد به خوبی نشان می‌دهد که تیم ما وضع خیلی خوبی دارد و از هر نظر پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از همه است .

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به اینکه بحث قرارداد بازیکنان به کجا رسید؟ عنوان کرد: ما روز پنجشنبه جلسه‌ای برگزار کردیم و این مسائل مطرح شد. بازیکنان هم برای تمدید قرارداد صحبت کردند و با چند نفر از آنها مذاکره شده است و مابقی هم تمایل داشتند بعد از مسابقات لیگ تکلیفشان مشخص شود. پرسپولیس با همین بازیکنان به این موفقیت رسیده و این موفقیت زمانی حاصل شده است که بحث محرومیت از پنجره نقل و انتقالات مطرح بود. امادیدیم که تیم با همین بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشت و به همین دلیل باشگاه به همه آنها نیاز دارد، ما هم تلاش خودمان را می‌کنیم که بازیکنان همگی قراردادشان تمدید شود و کار با آرامش پیش برود .

کاشانی درباره قرارداد صادق محرمی با یک تیم اروپایی گفت: این مسائل شایعه است و به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. تیم در وضع خوبی به سر می‌برد و باید برای بازی در لیگ برتر تمرکز کند و به همین علت نباید این مسائل گفته شود. ما برای تمدید قرارداد بازیکنان زمان کافی داریم و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار