جعفر کاشانی در گفت و گو با پانا:

مدیریت گرشاسبی موقت است/ فشاری از سمت وزارت ورزش روی طاهری نیست

عضو هیات رییسه باشگاه پرسپولیس مدیریت حمیدرضا گرشاسبی در این تیم را موقت عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۸۰۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

جعفر کاشانی عضو هیات رییسه باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره استعفای طاهری و وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: ما شب گذشته با اعضای هیات مدیره جلسه داشتیم و مقرر شد گرشاسبی امور باشگاه را پیگیری کند تا طاهری از سفر عتبات برگردد. مدیرعامل باشگاه به سفر عتبات رفته و ما نیاز داریم که یک نفر امور باشگاه را مدیریت کند و در این شرایط هیچ کس بهتر از گرشاسبی نبود چرا که او به همه امور واقف است و می تواند در مدتی که طاهری نیست شرایط را خوب اداره کند.

وی در پاسخ به اینکه چرا موضوع استعفای طاهری مطرح شده است،عنوان کرد: برخی مشکلات مانند دو شغله و بازنشستگی باعث شد که طاهری برای ادامه همکاری اش مجوز داشته باشد، البته همانمطور که گفتم این جابه جایی موقت است و به محض اینکه طاهری به ایران برگردد شرایط به حالت قبل برمی گردد.

کاشانی در مورد فشارهای وزارت به طاهری برای کار با اسپانسر قبلی عنوان کرد: چنین چیزی اصلا وجود نداشته و نیست، سلطانی فر دغدغه باشگاه پرسپولیس و استقلال را خیلی زیاد دارد و هیچ کس در این شرایط بهتر از طاهری برای پرسپولیس نیست او خدمات زیادی برای سرخ پوشان انجام داد و باشگاه پرسپولیس را سر و سامان داد، بنابراین خودش بهترین گزینه برای ادامه فعالیت های باشگاه است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت تیم و حذف از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: شرایط سختی به وجود آمده و باید همه کمک کنیم که این دو باشگاه پرطرفدار مشکلات مالی شان حل شود و خطری آنها را تهدید نکند. اما برای اینکه این دو باشگاه سرو سامان بگیرند باید خصوصی سازی شوند تا به جایگاه واقعی خودشان برسند، بهتر است دولت این دو باشگاه را واگذار کند تا بیشتر از این دچار دردسر نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار